"אני כופר בזה"

עמית סגל זועם: הצביעות נגד החרדים - מקוממת

פרשן חדשות 12, עמית סגל, התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס בין היתר לצביעות של העיתונאים, חלקם מהמגזר, כלפי המגזר החרדי ותוקף • הריאיון המלא, בשבוע הבא (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. מנהל אולפן: מולי הרשקוביץ)

הפרשן הבכיר של 'חדשות 12', עמית סגל, התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס בין היתר לצביעות של העיתונאים, חלקם מהמגזר, כלפי המגזר החרדי ותוקף: " ניסיון לקקני להתחנף לאליטה שוקעת". הריאיון המלא, בשבוע הבא בתוכנית 'אחד על אחד'.

"לפני שנה", פתח סגל: "במשבר הקורונה, היו גלים פתוחים מבני ברק. גם לי הייתה ביקורת. אבל עזוב את זה, הפכו את בני ברק לאיזו מדגרת קורונה, מפיצי מחלות. כולל, לצערי, אנשים מתוך המגזר החרדי שהסבירו לנו 'איזה עיתונאים דגולים הם, הם לא עושים חשבון למגזר שלהם', אבל כשהייתה התפרצות תחלואה מטורפת במקומות אחרים, במגזר הערבי, הם לא פתחו ניידות שידור.

"הצביעות מקוממת אותי. להיות משרת, יהודי חצר. אני לא חרדי, אבל אני מכיר את התופעה הזו 30 שנה מעיתונאים דתיים שהיו אלה שרצים לספר על כל מאחז שנבנה. לא שאני אומר שאין פה אייטם. אין פה שום אומץ עיתונאי, יש פה ניסיון לקקני להתחנף לאליטה שוקעת בעיני, ובעיקר מעשה לא עיתונאי.

"אני מדבר על הרעיון הזה שסדר היום נקבע בסוף על ידי כת קטנה, והדרך שלך להתקדם היא להיצמד לסדר היום, אני כופר בזה".

באשר לסיקור התקשורת את ממשלת בנט-לפיד, התבטא סגל: "הטענה הייתה כלפי וכלפי אחרים - אני לא שם כולם בסל אחד - ש"הגנה על שלטון זו לא עיתונות אמיצה', אתה רואה שיש פה מריחה בדבש וסילאן של הממשלה מצד הרבה עיתונאים, אני חייב להגיד לא כולם. אמר לי שר בממשלה החפץ בקיומה שהוא לא מאמין ליחס הזה של התקשורת לממשלה הנוכחית. זה שר שישב בממשלה עם נתניהו, הוא אומר 'וואו, אין לתאר את הדבר הזה'.

כאמור, הריאיון המלא, בשבוע הבא בתוכנית 'אחד על אחד'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר