חשיפת 'כיכר השבת'

לאחר 30 שנה: נעצרו חשודים בהיעדרות נער ורצח מנהל

המשטרה עצרה שלושה חשודים מחסידות 'שובו בנים' בחשד למעורבות בפרשת היעדרות הנער ניסים שיטרית וברצח מנהל הישיבה אבי אדרי לפני כשלושים שנה • מעצרם צפוי להתארך (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד החשודים עם מעצרו (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה פשטו לפנות בוקר (ראשון) על בתיהם שלושה חשודים, שני גברים ואשה המשתייכים לחסידות 'שובו בנים', בחשד למעורבותם בתיקי רצח והיעדרות הנחקרים במשטרה מזה למעלה מ-30 שנים.

לאחר מעצרם, השלושה הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים. בהמשך היום, הם יובאו בפני בית המשפט, שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצר. במשטרה מציינים כי צפויים בהמשך מעצרים נוספים.

מדובר בתיקים שהסעירו את המדינה בשנות ה-80 וה-90. הראשון הוא תיק היעדרות של הנער ניסים שיטרית, בן ה-17, בשנת 1986. שטרית, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, נעדר במשך עשרות שנים. חצי שנה קודם שנעדר, נחטף מהישיבה בה הוא לומד בעיר אשדוד, על פי החשד על ידי אנשי 'משמרת הצניעות'.

פעילות המשטרה במסגרת החקירה

האירוע השני, עליו נחקרים השלושה, הוא רצח מנהל ישיבה בשם אבי אדרי, שנרצח בשנת 1990. גופתו נמצאה עם סימני אלימות קשה ועל פי החשד, כגם הוא נרצח על ידי אנשי 'משמרות הצניעות'.

כאמור, במשטרה חושדים כי השלושה מעוברים בתיקים הלא מפוענחים ובהמשך היום יבקשו מבית המשפט להאריך את מעצרם.

כזכור, בשבוע שעבר נחשף ב'כיכר השבת' כי חוקרי משטרה בלבוש אזרחי וחוקרי זיהוי פלילי נצפו לאחרונה באתרים שונים בעיר ירושלים וסביבתה, כפעילות שמסתמנת עד כה כאיסוף ראיות במסגרת חקירת תיק רצח שארע לפני עשרות שנים בירושלים או בסמוך לה..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר