מתקשה להאמין

היועץ החרדי יצא מהתאונה הקשה בלי פגע

"מי שרואה את התמונות מהרכב, לא מאמין", אומר יעקב פריימן, יועץ תקשורת חרדי שניצל אתמול בנס מתאונה קטלנית שבה היה מעורב רכבו • צפו בתיעוד הדרמטי (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
רכבו המחוץ של פריימן, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

יועץ התקשורת החרדי יעקב פריימן, ניצל אמש (ראשון) בנס בתאונת דרכים חזיתית, בזמן שנסע בכביש 446 מבית אריה לכיוון עופרים.

התאונה התרחשה לאחר שרכב מסוג לנד רובר שנסע בנתיב הנגדי, סטה ממסלולו מסיבה שאינה ברורה, והתנגש חזיתית במהירות גבוהה ברכבו של פריימן שנסע ממול - וריסק את החלק הקדמי של הרכב.

כוחות הצלה הוזעקו לזירה והחלו בפינוי הפצועים לבית החולים. פריימן פונה לבית החולים 'תל השומר', בתום סדרה מקיפה של בדיקות, הופתעו הרופאים לגלות כי פריימן יצא מהתאונה ללא פגע. הנהג שרכבו סטה ונוסעים נוספים אושפזו במצב בינוני במרכז הרפואי עם שברים בכל חלקי גופם. יועץ התקשורת שוחרר לביתו עוד במהלך הלילה, כשהוא סובל מכאבים בלבד.

"היה פה נס גדול", אומר יעקב פריימן בשיחה עם 'כיכר השבת'. "אמרו לי שזה בזכות רחל אמנו. מי שרואה את התמונות של הרכב שלי מהזירה, לא יכול שלא להאמין באמונה שלמה, שהקב"ה הוא שמנהל את העולם. המסר שלי לנהגים, סעו בזהירות בפרט בימים אלו של הגשם הראשון", מסכם פריימן את החוויה הקשה והמטלטלת שעבר.

הרכב שחזיתו נמחצה אתמול (באדיבות המצלם)

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 21:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונת דרכים בין 2 כלי רכב, סמוך לכביש 446 מבית אריה לכיוון עופרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים בילינסון ושיבא בתל השומר 4 פצועים, בהם: 3 במצב בינוני, גבר כבן 40 עם חבלות בבטן, בראש ובחזה. אשה כבת 50 עם חבלות בגפיים, גבר כבן 30 עם חבלות בחזה, ופצוע נוסף במצב קל".

עדיאל אגסי ראש סניף איחוד הצלה באריאל וחוצה שומרון מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב. הענקנו סיוע ראשוני בזירה לגבר כבן 40, לאשה כבת 50 ולגבר כבן 30 שנפצעו בינוני, ולפצוע נוסף במצב קל".

אור שליט חובש איחוד הצלה תיאר את התאונה: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להם בזירה, ולאחר פעילות חילוץ הלכודים ע"י צוותי הכיבוי ארבעת הפצועים פונו לבתי החולים בלינסון ותל השומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר