בכיר במשטרה:

"סחיטת חנויות הסלולר דומה להתנהלות ארגוני הפשיעה"

גורם בכיר במשטרה התייחס למאבק נגד חנויות הסלולר ברחוב החרדי וטען כי יש להתייחס למאבק כפי שמתייחסים לארגוני פשיעה: "זה בדיוק אותו הדבר, סחיטה באיומים, זה מתפשט" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

במשטרה מזהים בימים האחרונים עלייה במספר התלונות על הטרדה של בעלי חנויות סלולר בשכונות החרדיות ברחבי הארץ, מאבק המרוכז נגד אנשי עסקים חרדים המחזיקים בחנויות סלולר ומסרבים לשלם פרוטקשן לעסקנים שונים.

גורם בכיר במשטרת ישראל העוסק בנושא התבטא אמש (שני) כי: "סחיטת בעלי חנויות הסלולר ברחוב החרדי דומה מאוד להתנהלות ארגוני הפשיעה. סחיטה באיומים. מי שמסרב לשלם פרוטקשן חוטף".

לדבריו: "אנחנו מזהים בשבועות האחרונים עלייה במספר האירועים סביב חנויות הסלולר. אם בעבר האירועים התרחשו יותר בשכונות החרדיות הקיצוניות או בסמוך אליהן, היום אנחנו כבר מזהים שהאירועים מתרחשים גם בשכונות מתונות".

ונדליזם ב'גאולה': חנויות שסרבו לשלם על הכשרות - ניזוקו

"אנחנו מצליחים לזהות מי נכנע ומשלם את דמי הסחיטה ומי לא", אומר הבכיר במשטרה: "מי שאנחנו רואים שההפגנות סביבו פסקו, או שכלל לא התחילו - אפשר להבין שהוא נכנע ומשלם את הפרוטקשן. זה תואם אחד לאחד למודיעין שלנו".

הגורם הבכיר במשטרה שוחח עם קצינים בפיקוד הבכיר והבהיר: "צריך להתייחס אליהם כאל ארגוני פשיעה לכל דבר, חייבים לעצור את זה כעת לפני שיתפתח פה אירוע שיהיה קשה לעצור".

יצוין כי בחודשים האחרונים בעלי חנויות בבני ברק, ירושלים, מודיעין עילית וביתר עילית סובלים מאיומים, הטרדות ונזקים בשל הסירוב שלהם לשלם לעסקנים. יודגש כי מרבית החנויות מוכרות פלאפונים תחת פיקוח והשגחות שונות, אך בשל סירובם לשלם את דמי הפרוטקשן - הם סובלים מההטרדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר