צפו בנאום

ח"כ אוריאל בוסו: "בנט הגיע מוכן לשגר את ההסתה"

"שאפחד לא יתבלבל לרגע, נפתלי בנט במופע ההגבלה שלו בשבוע שעבר הגיע ערוך ומוכן לשגר את ההסתה כנגד הציבור החרדי", תקף ח"כ אוריאל בוסו את ראש הממשלה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

בנאום במליאת הכנסת תקף ח"כ אוריאל בוסו תקף את החלטת הממשלה על מעונות, גזירת המעונות, של שר האוצר אביגדור ליברמן והתייחס לנאום ה"הגבלת החרדים" של ראש הממשלה נפתלי בנט.

לדבריו: "שאפחד לא יתבלבל לרגע נפתלי בנט במופע ההגבלה שלו בשבוע שעבר בג'רוזלם פוסט הגיע ערוך ומוכן לשגר את ההסתה כנגד הציבור החרדי הוא גם לא התנצל ולא מי מטעמו בחר להסביר את דבריו, מבחינתם להגביל את כוחם של החרדים, זה היעד של הממשלה הזאת".

"ועם האמירה הזאת הם עוברים להלכה למעשה", הוסיף ח"כ בוסו: "אם אזרחי ישראל רוצים לדעת עד היכן גבולות השנאה לציבור שלם ממוקמת, גזירת המעונות יצא לדרך ומכוון שהנפגעים המרכזיים הם הציבור החרדי מה עושה מר ליברמן, עוצר את כל הדרגות כפי שמפרסמים בגלובס ומטיל על משפחות ילדי ישראל הוצאות מופרזות של תשלום למעונות ללא סבסוד עד שימצא פתרון לדרגה שלהם, בבחינת: 'גם לי גם לך לא יהיה'".

הח"כ מש"ס פנה לשר האוצר ולרה"מ: "אפה החמלה? אפה האנושות? זה פת לחמם של אותם משפחות שנאלצות לשלם מחיר מלא עד שהממשלה האטומה תמצא דרך עקיפה להחזיר את רוע הגזירה רק למגזר החרדי".

בוסו פנה לשרת הכלכלה אורנה ברביאי: "אם יש בך טיפת חמלה תדפקי על השולחן ותסתכלי בעיניים של ההורים שתלויים באוויר עם הוצאה בלתי נתפסת בגלל אובססיה של נבחרי ציבור שכשלו במלאכתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר