נותקה מההנשמה - ונפטרה

ח"כ אייכלר: "העולם המודרני חוזר לתרבות סדום ועמורה"

ח"כ ישראל אייכלר תקף בחריפות את ההחלטה לנתק את מכונת ההנשמה מהפעוטה אלטא פיקסלער: "פסק הדין של בית המשפט הבריטי - הוצאה להורג של ילדה מיוסרת" (עולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלטא פיקסלער בבית החולים (צילום: באדיבות המשפחה)

ח"כ ישראל אייכלר תקף בחריפות את החלטת הרשויות בבריטניה לנתק את מכונת ההנשמה מהפעוטה אלטא פיקסלער בת השנתיים, מה שהוביל לפטירתה: "פסק הדין של בית המשפט הבריטי להוציא להורג ילדה מיוסרת, מתוך "רחמים", פותח פתח גיהנום לכל החולים הסופניים".

אייכלר, שליווה את בני המשפחה בחודשים האחרונים, אמר לאחר היוודע דבר פטירתה: "העולם המודרני חוזר לתרבות סדום ועמורה. במשך חדשים זעקה המשפחה לעזרה אל מול המשפט הבריטי שהפך לסדום ועמורה. וכן מוח מדינת ישראל שהתנכרה לאזרחיה. ניסינו לפנות לנשיאים, שרים, משפטנים וכל אשר לב אנושי בקרבו. אך איש לא הצליח לעמוד מול הכוח המשפטי של 'דת החמלה'".

לדבריו: "ביצוע הריגה בכפיה של תינוקת יהודייה חולה בבריטניה, הופך את עולם הרפואה והבריאות לרצחני ומסוכן לחולים, לזקנים ולחלשים. העולם הופך ליער חיות אכזרי, בו החזקים הורגים את החלשים. הכל בשם "הברירה הטבעית" ההופכת אנשים לחיות ".

"פסק הדין של בית המשפט הבריטי להוציא להורג ילדה מיוסרת, מתוך "רחמים", פותח פתח גיהנום לכל החולים הסופניים, העניים המרודים, וכל מי שאין לו כסף וכוח להתגונן מפני הורגיו ה'רחמניים'", הוסיף ח"כ אייכלר.

אייכלר סיים את דבריו הכואבים ואמר: "כל מי שלב רחום בקרבו בוכה הלילה יחד עם המשפחה השכולה ואכזבתם של כל האנשים הטובים שניסו לעזור, לפעול ולהפעיל אחרים מקצה העולם ועד קצהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר