מהומה בבית החולים • צפו

מחוץ לחדרו של המחבל: עודה דחף באלימות את בן גביר

"אתה מחבל קטן", הטיח יו"ר המשותפת בחבר הכנסת הקיצוני מימין - ודחף אותו באלימות • בן גביר, שהגיע לעמוד על תנאי אשפוזו של פעיל החמאס, לא נותר חייב והחזיר • צפו (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
התקיפה בפתח המחלקה (צילום: עוצמה יהודית)

מהומה התרחשה היום (שלישי) בבית החולים קפלן ברחובות, לאחר שח"כ איתמר בן גביר מ'הציונות הדתית' הגיע לבקר את האסיר המנהלי מהחמאס השובת רעב, ולעמוד על תנאי אישפוזו, שלדברי בן גביר "זוכה לכבוד מלכים".

במהלך הביקור ניסה איימן עודה יו"ר הרשימה המשותפת לתקוף את בן גביר. הוא דחף אותו. בן גביר לא נותר חייב והחזיר דחיפה. במקום, בפתח המחלקה, התפתחו צעקות קולניות וגורמים ניסו להפריד בין השניים. קודם לכן התווכחו השניים בקולניות.

בהמשך היום הודיע בן גביר כי יצא להגיש תלונה נגד הח"כ התוקף. לדבריו: "עודה עשה מעשה פלילי וחמור. לח"כ אין חסינות לתקוף ח"כ אחר. כולנו ראינו את התמונות המדהימות של איימן עודה מנסה לתקוף אותי. אמנם לא נשארתי חייב, אבל זה מצביע בדיוק על ההתנהלות ועל הלך הרוח בקרב חברי הכנסת מהמשותפת ומרע"מ.

בן גביר הוסיף: "הם מרגישים שהם בעלי הבית. ביקשתי מנהלת בית החולים לבדוק את תנאיו של האסיר, ובסופו של דבר למרות התנהלות עודה נכנסתי למחלקה והתרשמתי שמדינת ישראל ממשיכה להיות גן עדן למחבלים".

העציר המנהלי, פעיל החמאס מוקדד אל קוואסמי, ממשפחת חוטפי ורוצחי שלושת הנערים, נכנס ליום ה-91 של שביתת הרעב בבית החולים קפלן שברחובות במחאה על מעצרו המנהלי. חדרו של קוואסמה הפך בתקופה האחרונה למוקד עלייה לרגל לערבים.

בן גביר הודיע מוקדם יותר היום כי יגיע לבקר את האסיר. "אגיע לבדוק מקרוב את תנאי אשפוזו של המחבל קוואסמה", אמר, "שהטיפול שמעניקים לו, נעשה כפי שהחוק מחייב ולראות מקרוב את הנס שאדם שלא אכל כמה חודשים ונשאר חי".

צפו בוידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר