"דעתי ידועה"

שקד: מתנגדת לחוק של סער נגד נתניהו

שרת הפנים איילת שקד אמנם לא חברת-כנסת ולא יכולה להצביע על החוק, אך הבוקר מבהירה שוב כי היא מתנגדת לחוק של סער נגד נתניהו; הרשימה המשותפת תומכים (בארץ)

איילת שקד (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

שר המשפטים גדעון סער פרסם אמש (שלישי) לציבור את תזכיר החוק למניעה מנאשם בפלילים לכהן בראשות הממשלה. "מטרת החוק היא לשמור על המדינה", אומר סער אך ברור לכל כי קידומו קשור לכך שראש האופוזיציה בנימין נתניהו, עימו מצוי סער בעימות זמן רב, כיהן כראש ממשלה עם כתב אישום.

הבוקר, שרת הפנים איילת שקד, המתנגדת לחוק, אמרה בוועידת הMUNI EXPO של מרכז השלטון המקומי כי "קודם כל גם את החוק על ראשי ערים סער העביר. דעתי ידועה. אני מתנגדת להצעת החוק הזו".

לדבריה, "אני לא חושבת שיועץ משפטי לממשלה צריך להכריע מי עומד בראשות הממשלה. סיכמנו לא לעסוק בזה עד התקציב ואז נכריע".

יצוין כי שקד לא מכהנת כחברת כנסת, לאחר שפרשה במסגרת החוק הנורבגי, כך שלהתנגדותה אין משקל בסופו של יום בהצבעה על החוק.

מנגד, יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, צייץ הבוקר הודעת תמיכה בחוק וכתב: "לשקד יש רק אצבע אחת - לנו יש שש. גדעון סער, אפשר להעביר את החוק כבר בשבוע הבא".

מי שבעבר התבטא נגד החוק אך כעת שומר על עמימות באשר לעמדתו הוא ראש הממשלה נפתלי בנט, אך לפי הדיווח אמש ב'חדשות הערב' ב'כאן 11', בנט שוחח עם סער ונתן אור ירוק לפרסום תזכיר החוק לציבור.

מי שעוד צפויים להתנגד לחוק מהקואליציה הם ח"כ ניר אורבך ומפלגת רע"מ.

יצוין כי לפי תזכיר החוק, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית יוכל להטיל את המנדט על הח"כ המואשם, במידה ויקבע כי אין עם העבירה קלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר