"זר לו פורח"

שירה לנתניהו בישיבה: "היום יום הולדת לראש הממשלה"

יו"ר הליכוד חגג יום הולדת מזה יותר כעשור שלא כרה"מ, במסיבה באחד מאולמות הכנסת, אבל הנוכחים התעלמו מהמציאות - ובירכו אותו כאילו עדיין משמש בתפקיד (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בחשוון תשפ"ב | 20.10.21
נתניהו מודה למברכים (צילום: מתוך עמוד הטוויטר של יקי אדמקר )

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נמצא בימים אלו בבעיה פוליטית מורכבת, כאשר ממשלת בנט-לפיד מתקדמת אל אישור תקציב המדינה וחוק ההסדרים לשנים 2021 ו-2022, ובליכוד מתחילים לנשוף בעורפו, כולל הכרזה רשמית של יולי אדלשטיין על יריבות מולו לראשות המפלגה בבחירות המקדימות הבאות.

למרות זאת, נתניהו דאג להניח הכל בצד, כאשר הערב (רביעי) חגגו לו באופוזיציה את יום הולדתו ה-72. אל האירוע, שהתקיים במשכן הכנסת בין ההצבעות במליאה, הגיעה רעייתו שרה, ראשי האופוזיציה השונים, חברי סיעת הליכוד וצוות יועציו הקרוב.

דקות קודם לכן ניצחה האופוזיציה בהצבעה הראשונה בכנס החורף, ויו"ר ש"ס אריה דרעי, שניהל את המו"מ עם חברי הרשימה המשותפת מאחורי הקלעים, אמר: "אנחנו לא צריכים להביא לך הערב מתנה, היא ניתנה במליאה".

חבר הכנסת עמיחי שיקלי, עדיין חבר ימינה אבל שאינו מחויב לקואליציה שייתכן ויוכרז כמורד, בירך: "כבוד ראש הממשלה ... לשעבר, אני מבקש לאחל לך בריאות ואריכות ימים, ובהזדמנות חגיגית זו אני מבקש גם לאחל לך מזל טוב לרגל האירוסין של נוי ואבנר היקרים", בירך. אגב, נוי בר, ארוסת בנו של נתניהו, משמשת כדוברת שלו.

ברכת שיקלי לנתניהו (מתוך עמוד הטלגרם של עמית סגל )

אח"כ התפנה שיקלי לתקוף את בנט ולפיד: "אין דבר שיותר מפחיד את קואליציית רעננה-פיתוח-שכונת בבלי יותר מהדמוס, מעם ישראל, ואין שיטת משטר שהם בזים לה יותר מהדמוקרטיה. ההיסטוריה לא תשפוט אותם, הם לא שייכים לקטגוריה של מנהיגים, עתידם מאחוריהם, הם לא יותירו חותם, גם אם תישמר להם פיסת קרקע בחלקת גדולי האומה".

בסיום האירוע עמדו הנוכחים והחלו לשיר לנתניהו "היום יום הולדת לראש הממשלה", ובסיום ראש האופוזיציה הודה להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר