תוקף את הממשלה

נתניהו פסימי? "יכול להיות שהממשלה תחזיק שלוש וחצי שנים"

בנאום שנשא יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בוועידת השלטון המקומי, תקף את הממשלה ואמר כי "אנחנו נחזור מהר ונתקן. זה יכול להיות עוד שבועיים או עוד 3 וחצי שנים" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו בכנס (צילום: חורחה נובומינסקי)

יו"ר האופוזיציה נתניהו נאם בוועידת 'MUNI EXPO של מרכז השלטון המקומי, ודיבר על העשייה שעשה כשהיה ראש ממשלה, וכן על האפשרות להחלפת הממשלה החדשה שהדיחה אותו מכס רה"מ.

"אני רוצה להגיד לכם משהו שאני עושה, אמנם טס פחות מכמה מחברינו אבל כל פעם שהייתי מגיע למדינה הייתי מסתכל על שני דברים מיד. 1. הכבישים 2. המנופים אין אפס. אתה רואה בדיוק מה המצב במדינה, אני יכול להגיד הכנסה לנפש כשאני רואה מצב הכבישים , רכבות ושיש מנופים".
עוד אמר כי "כשאתה מגיע למדינת ישראל יש מהפך עצום. פעם היינו נוסעים לחול, היום ישראל זה חול. אתה רואה את הפיתוח האדיר בתשתיות. הדבר הלא פחות מרגש זה לנסוע ולראות שכונות וערים, מנופים בכל מקום".
"אני יכול להגיד שעשינו ייחד מהפכה כבירה. ישראל הייתה מדינה, בסדר, מתפתחת. אני חשבתי שהגיע הזמן שתהיה מפותחת, שעיירות הפיתוח יהיו מפותחות. יחד עשינו שינוי עצון בכלכלה עם הנהגת כלכלה חופשית עם גאוניות ויוזמה המצויה בעם שלנו".

נתניהו התייחס לפעולותיו בימיו כראש הממשלה ואמר כי "בעשור האחרון הפכנו את ישראל לכוח עולמי עולה. לא רק בכבישים והרכבות ומנהרות אלא בכל דבר. עשינו את ישראל לכוח משמעותי בעולם. מעצמת סייבר. אריה דרעי סיפר לי שהיו מאות דירות עזובות בדימונה , מתקלפות עם עכברושים והייתה בעיה להיפתר מהם. היום יש מהפכה אדירה והיום אי אפשר למצוא מקום אחד למגורים בדימונה".

"אני בא עכשיו מקיסריה, הפרבר של אור עקיבה. ראיתם מה קורה שם? אימפריה. בתים, מגדלים, פארקים, זוגות צעירים. הכל מתפתח".

בהמשך תקף את ממשלת השינוי ואמר "מס גודש- אתה הולך להעניש את תושבי הפריפריה. בשום אופן לא".

"היום אני מוכן להכיל לא את המתים ולא את המתים מוכן להכיל את הממשלה המוזרה הזו שרבים מאזרחי ישראל מבינים שמשוה לא בסדר אצלה".

נתניהו נתן תחזית פסימית בנוגע לבחירות הבאות, וחוזה את התוצאה ש'ימינה' צריכה לצפות לה "לקחו מנדטים מכאן להעבירו לצד השני והם מרגישים שמשהו לא בסדר עם ראש ממשלה עם 6 מנדטים שבפעם הבאה יגרד את אחוז החסימה. דבר אחד אני לא יכול להכיל. אנחנו נחזור מהר ונתקן. זה יכול להיות עוד שבועיים או עוד 3 וחצי שנים".

"דבר אחד מדיר שינה מעיני – אירן. אם היא מקבלת עכשיו דרך חופשית להגיע לארסנל גרעיני עם עשרות פצצות המכוונות על ראש המדינה שלנו. זה דבר אחר. זה מסכן את העתיד שלנו. זה דבר שהמשך הממשלה הזאת שמרכינה ראש במפני תכתיביים בינל שמתחייבת לא לבצע סיכול תכנית הגרעיון האיקאנית בלי אישור ארהב, שלא נאבקת ומכשירה את היכולת של אירן להשעיר אורניום בהיקף אדיר זה אני לא מכיל ומדיר שינה מעיני".

"אני בודק את הדברים על סמך תוצאות, ישראל יצאה ראשונה מהקורונה וצריך להצדיע לרופאים ולרופאות והמתמחים ואת הכסף צריך לתת שם ולא כסף פוליטי לרע"מ להם ולחיילים שלנו שהעלנו את השכר והם פשוט עצרו את זה. אני מוכן להכיל הכל אבל לא את הקיום ועל זה אדבר גם בפעם הבאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר