חשיפת 'כיכר'

שובו בנים: מעצר החשודה הוארך; העצורים מאמש שוחררו

לאחר שמעצרה של החשודה היה אמור להסתיים היום, בית המשפט המחוזי האריך את מעצרה של החשודה שטענה כי היא עשתה "ניקוי אורוות". שני העצורים מאתמול שוחררו לביתם (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשוד שנעצר אמש ושוחרר בידי ביה"מ (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

המעצרים ב'שובו בנים': בדיון שנערך היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים הוחלט להאריך בארבעה ימים את מעצרה של החשודה במעורבות בהיעלמותו של הנער ניסים שטרית לפני עשרות שנים.

לפני תחילת הדיון בעניינה אמרה החשודה לבני משפחתה: "אתם לא מבינים איזה ניקוי אורוות עשיתי פה".

בדיון אמרה נציגת המשטרה כי "מאז מעצרה בוצעו פעולות חקירה שהגבירו את החשד, החשודה משתפת פעולה מלאה אם החוקרים". עוד אמרה כי "חלקה של המשיבה באירוע הוא מרכזי, אנחנו רוצים לבצע פעולות חקירה נוספות".

עורך דינה של החשודה אמר כי "היא השתתפה בעימותים בתיק משתפת פעולה למה מחזיקים אותה במעצר?" עוד אמר עוה"ד כי "המשיבה היא נכס ליחידה החוקרת. היא משתפת פעולה ומטיחה דברים באנשים רעים. היחידה משתמשת בה כנכס, הם רוצים אותה במעצר לא כי יש חדש לשיבוש, אלא כי היא נכס לחקירה".

השופט החליט להאריך את מעצר החשודה ואמר כי "קראתי את המסמכים, מדובר הארכת מעצר שנייה, קיים חשד סביר שהמשיבה הייתה מעורבת באירוע רצח בשנת 1986, הבקשה שבפני הציגה היחידה החוקרת 32 פעולות חקירה שבוצעו, מאריך את מעצרה בארבעה ימים".

בדיון בבית ממשפט השלום שוחרר ממעצר אחד משני החשודים שנעצרו אתמול, לאחר שהראשון שוחרר מתחנת המשטרה.

החשוד שנעצר חשוד בחטיפה ורצח של הילד ניסים שטרית, ונציג המשטרה אמר כי "יש אינדיקציות שניסים שטרית נרצח". החשוד שנעצר הלילה שמר על זכות השתיקה במהלך החקירה, והכחיש את המיוחס לו.

בשנת 1986 נעצר בחשד דומה - ושוחרר. היום הוא שוחרר למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשמונה ימים.

עוד אמר נציג המשטרה כי "אין כרגע גופה של שטרית אבל יש אינדקציות שמדובר ברצח והן מונחות בפני בית המשפט. בחקירה הוא הכחיש את המיוחס לו ובשלב מסוים שמר על זכות השתיקה".

עורך דינו של החשוד אמר כי "אין באמת ראיה מהותית שקושרת אותו לאירוע החטיפה של שטרית ועדיין לא ברור שמדובר ברצח. ניתן לאפשר חלופת מעצר. הוא הכחיש כל קשר לאירוע. כל חטאו שעבד כטבח בשובו בנים".

לאחר הדיון אמר השופט כי "המשיב הכחיש ולא שיתף פעולה עם החוקרים ואף שמר על זכות השתיקה. משלא מצאתי חשד סביר אני מורה על שחרורו ממעצר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר