אחרי הרגע המביך

בנט נשאר שבת ברוסיה, פוטין חייג במוצאי שבת

פגישתו של ראש הממשלה עם הנשיא הרוסי נמשכה מעבר לצפוי ובנט נאלץ להישאר בשבת בסוצ'י • עם צאת השבת פוטין התקשר - והזמין את בנט ורעייתו לפטרבורג (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פוטין ובנט בערב שבת (צילום: קובי גדעון/ לע"מ)

יממה אחרי פגישתם הראשונה בעיר הנופש בדרום רוסיה, ולדימיר פוטין נשיא רוסיה התקשר הערב (מוצאי שבת) לראש הממשלה נפתלי בנט, שנשאר - כזכור בעקבות הארכות פגישתו עם הנשיא - בשבת ברוסיה.

בשיחתם, התעניין הנשיא פוטין בשלומו של רה"מ בנט לאחר סוף השבוע בסוצ׳י והודה לו על פגישתם הטובה והמעמיקה אתמול. מנגד, ראש הממשלה הודה לנשיא על האירוח החם ועל פגישתם המועילה, שתסייע לחיזוק הקשר בין המדינות.

הנשיא פוטין הזמין את ראש הממשלה ואת רעייתו לביקור בעיר סנט פטרסבורג. רה"מ נענה להזמנה והשיב, כי ישמח להגיע לביקור המשך.

במהלך פגישתם הראשונה בסוצ'י, שוחחו ראש הממשלה ובנט על שורת נושאים על הפרק, בהם איראן וההתבססות ברוסיה. בין היתר סיפר בנט לנשיא: "ביקרתי חייל פצוע בבית חולים ממוצא רוסי, הוא נפצע קשה פעם שנייה בשנה.
אמרתי לו ׳אני ראש ממשלת ישראל, איך אני יכול לעזור לך? מה אתה רוצה?׳, והוא אמר לי ׳אני רק רוצה לחזור ליחידה שלי כדי להילחם׳".

בתחילת הפגישה ארעה רגע מביך, כאשר ראש הממשלה, שככל הנראה לא שם לב לנוכחותו של הנשיא, הפנה את גפו לעבר פוטין תוך שמשוחח עם עמיתיו למשלחת, ופוטין נאלץ לחכות בחוסר מעש - רגע שתועד והפך לויראלי ברשתות החברתיות וגרר גל תגובות קשות כנגד ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר