"דו-פרצופיות"

"שקרים והצגות"; סמוטריץ' ושקד בעימות

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', ושרת הפנים, איילת שקד, בעימות חריף ברשתות החברתיות • סמוטריץ': "דו-פרצופית" • שקד: "כמה שקרים תמשיך להפיץ?" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
סמוטריץ' ושקד בימים טובים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', ושרת הפנים, איילת שקד, בעימות חריף ברשתות החברתיות על רקע ההתבטאויות האחרונות של השרה שקד.

ח"כ סמוטריץ' היה הראשון לתוקף וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מי אתם ימניים שעוד קונים את הדו-פרצופיות של שקד. היא מתחזקת את הממשלה הזו, נכנעה בחוק האזרחות, נכנעה בחוק החשמל, נכנעה בהקמת עוד שלושה ישובים והמשך ההפקרות של הבדואים בנגב, נכנעה ושינתה את נוסחת מענקי האיזון כדי להעביר מיליארדים לתנועה האסלמית, ואתם קונים את ההצגות "הימניות" שלה?".

בתגובה, כתבה לו השרה שקד: "כמה שקרים תמשיך להפיץ: מי שהפיל את חוק האזרחות זה אתה, מכרת את ספין 'ההגירה', חוק החשמל עובר במתווה מצומצם והדרישה לפתוח את מענקי האיזון הגיעה מראשי יו"ש כולל מאיש אמונך ישראל מלאכי שאמר לי: 'אני אסביר לכולם, זו הזדמנות הסטורית, בבקשה תעשי את זה'. במקום לצייץ עצמך לדעת, דבר איתו".

סמוטריץ' הגיב בחריפות וכתב: "בטוחה שאת רוצה לדבר על שקרים איילת? שהעדפת להגיע להסכמות עם רע"מ ומרצ על האזרחות במקום עם רוטמן? משחוק החשמל יעבור ורוב השינוים שרצית להכניס לא אושרו ע"י עבאס? שנכנעת לדרישות של עבאס להקמת 3 ישובים חדשים לבדואים בלי הסדרה? משיעברו תקציבים לתנועה האיסלאמית כמו שלא עברו מקום המדינה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר