הסערה וההכחשה

המצב הגרוע בסקרים: סילמן שוקלת עריקה ליש עתיד

עדיין אין בחירות באופק, אולם לפי הדיווחים יו"ר הקואליציה ממפלגתו של בנט שוקלת עריקה למפלגתו של יאיר לפיד 'יש עתיד' • סילמן הכחישה נמרצות: "לא היה ולא נברא" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סילמן ולפיד (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עריקות בקואליציה? ח"כ עידית סילמן ממפלגת 'ימינה' ויו"ר הקואליציה בוחנת אפשרות עריקה למפלגת 'יש עתיד', ככל הנראה בעקבות מצבה הגרוע של מפלגתה בסקרים השונים. כך פרסם הבוקר (ראשון) הכתב הפוליטי של 'גלי צה"ל' יובל שגב.

שגב כתב: "בחירות אין עדיין באופק, אבל נראה שיש בקואליציה מי שמסתכל כבר על היום שאחרי ממשלת בנט-לפיד. יו"ר הקואליציה סילמן בוחנת אפשרות לקבל שיבוץ ב"יש עתיד" בבחירות הבאות". שגב הוסיף כי סילמן "כבר דנה ברעיון עם מקרוביה וגיששה אצל מקרוביה", כשהוא מציין כי פרטים נוספים יהיו בתכניתו של רזי ברקאי".

לפי דיווח של העיתונאי עמית סגל סילמן אמרה בכניסה לישיבת הממשלה כי היא "סומכת רק על בנט ונמצאת בימינה". סילמן שציטטה את הדברים הוסיפה בחשבון הטוויטר הרשמי הכחשה גורפת: "עם כל הכבוד ל"יודעי הדבר" - לא היה ולא נברא. אני גאה להיות חלק מימינה".

בעקבות הפרסום ח"כ יריב לוין מהליכוד מיהר לתקוף: "ח"כ עידית סילמן יודעת היטב שמצביעי ימינה המרומים מזמן נטשו", תקף, "אז מה עושים? מחפשים בית פוליטי חדש. ואיפה? ביש עתיד של יאיר לפיד. אצל השמאל".

לוין המשיך: "ומה עושה לפיד? כמובן נותן הרגשה שזה יקרה, אבל לא סוגר כלום. בינתיים האצבע של ח"כ סילמן במליאה מובטחת עבורו".

לסיום כתב: "כך בדיוק קורה כאשר לוקחים קולות ימין ומעבירים לשמאל. הזמן עובר. עוד ועוד קווים אדומים נחצים. כך זה אצל ח"כ סלימן. כך זה אצל השרה איילת שקד. שתיהן נשארות בלי כבוד עצמי. שתיהן מאבדות את עתידן הפוליטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר