'נרצחה'; "נתבע דיבה"

המצבה של מתנגדת חיסונים מעוררת סערה

מצבתה של אישה לא מחוסנת שנפטרה מקורונה בבית החולים בלינסון, עוררה סערה ברשתות החברתיות לאחר שבית החולים הואשם ברצח. בביה"ח שוקלים לתבוע דיבה (בארץ)

(צילום: על פי סעיף 27 א')

מצבה של מתנגדת חיסונים שנפטרה בבית החולים בילינסון מעוררת סערה ברשתות החברתיות. על המצבה נכתב, כי האישה "נרצחה על ידי בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה".

בבית החולים בלינסון זעמו על המצבה המכפישה ומסרו בתגובה כי "בביה"ח מזועזעים מהכיתוב על המצבה ומביעים שאט נפש על ההתבטאות החמורה, המסיתה והמשוללת כל יסוד עובדתי כפי שנכתב על גבי המצבה".

מבית החולים נמסר כי בכוונת בילינסון לשקול את צעדיו בנושא זה לרבות וככל שיידרש באמצעות נקיטת הליכים משפטיים.

"מבלי להפר את החיסיון הרפואי של המנוחה, נציין רק שמדובר באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לביה״ח לאחר שטופלה בביתה זמן משמעותי, התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת. צוות מחלקת הקורונה טיפל בה במסירות אין קץ ותוך ליווי ושיח מתמיד עם המשפחה", נמסר בהודעת בית החולים.

"צוותי מחלקות הקורונה בבית החולים, שטיפלו ומטפלים במאות חולים במסירות ובמקצועיות ועושים לילות כימים כדי להציל חיי חולים, קיבל בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו, שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו", נמסר מבלינסון.

בנוסף, ביה"ח הגיש תלונה למשטרה על הסתה לאלימות כלפי סגל בית החולים.

תמונה זו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר