"מזל טוב" • צפו

יושרו ההדורים? השר כהנא ביקר אצל הרב דרוקמן

שר הדתות מתן כהנא, שמאז כניסתו לתפקיד מנסה לקדם חוקים שנויים במחלוקת. הגיע הערב אל ביתו של זקן רבני הציונות הדתית והפטרון הפוליטי של סמוטריץ' • צפו (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הפגישה, הערב (צילום: ללא קרדיט)

שר הדתות השנוי במחלוקת, הגיע הערב (ראשון) לביקור בביתו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, מי שנחשב למנהיג הרוחני של מפלגת הציונות הדתית בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'.

בפתח השיחה בין השניים, אולי כדי להפשיר את הקרח, איחל שר הדתות - "מזל טוב", לרב דרוקמן, לרגל יום הולדתו ה-89.

הפגישה המתוחה בין השניים, הייתה באווירה טובה, כך לפי השוהים בחדר, הרב חיזק את כהנא, על שהגן על כבודם של הרב אריה שטרן והרב דוד סתיו. זאת לאחר שבשבוע שעבר פורסם בעלון בעריכת רבה של נשר שם כונו בזלזול את שני רבני הערים כרפורמים.

כזכור, לפני מספר חודשים, הרב חיים דרוקמן, הרב יעקב אריאל, הרב שמואל אליהו והרב אליקים לבנון, הוציאו מכתב התנגדות לקידום תוכנית השר כהנא, בנוגע לרפוקמת הכשרות

"הרבנות הראשית לישראל הינה הגוף המוסמך היחיד לנהל את ענייני הדת במדינה. לאור זאת כל שינוי בענייני הדת צריך להיות מתואם ומוסכם עמה", הבהירו הרבנים בפתח המכתב. "אמנם יש צורך בשיפורים בנושאים מוגדרים, אבל הכל חייב להיעשות אך ורק בהסכמה עם הרבנות הראשית", הדגישו.

הרב דרוקמן, אף תמך בסמוטריץ', כאשר סירב להיכנס לממשלה עם רע"מ; "אני חוזר מהתייעצות מביתו של הרב דרוקמן, והחלטנו ללכת בראש מורם לאופוזיציה ולא ניתן יד לממשלה עם רע"מ", אמר בזמנו ח"כ סמוטריץ'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר