מבצע ארוך

סוכן חשאי הביא למעצר של 50 סוחרי סמים

מבצע 219: שוטר שהופעל כסוכן חשאי חדר כסוחר סמים לרובד המשפיע של סוחרי הסמים בארץ, הביא להפללתם של כ-50 חשודים מכל רחבי הארץ שנעצרו לפתע הבוקר (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז מרכז של משטרת ישראל עברה הבוקר (שני), לאחר למעלה משנה של חקירה סמויה, לשלב הגלוי של מבצע מורכב שכלל החדרת שוטר כסוכן חשאי בקרב עבריינים מובילים בתחום הסחר בסמים.

הסוכן, שוטר בשנות ה-20 לחייו, הוכשר בתהליך ארוך שבסופו פעל בכסות של עבריין מתחום הסחר בקוקאין ובסם MDMA.

השוטר אותר בהליך גיוסו למשטרת ישראל על ידי מפלג המודיעין בימ"ר ולאחר חודשים של הכשרה בעולם התוכן העברייני, שוגר לשטח בתחילת השנה והחל לקשור קשרים חברתיים ועסקיים עם עברייני סמים ברחבי הארץ.

במהלך הפעלתו, שוגר הסוכן לביצוע עסקאות מתועדות ורכש מעבריינים משפיעים בתחום הסחר הסמים, כמויות גדולות של קוקאין ו-MDMA במאות אלפי שקלים.

הבוקר עם הבשלת השלב הסמוי של ההפעלה, פשטו מאות בלשים ולוחמי מג"ב על בתיהם של כ-45 חשודים בכל רחבי הארץ והם הועברו לחקירה בימ"ר מרכז בחשד לעבירות של סחר בסמים, ובהמשך ייחקרו נוספים. בהמשך היום, יובאו החשודים תושבי נתניה, פ"ת, ראשל"צ, טייבה, ג'לג'וליה, לוד, רמלה, רחובות, נשר, רהט, אשדוד, שדרות, חיפה, בת ים וקריית ים בפני שופט בבית המשפט השלום בראשל"צ.

בטקס שהתקיים לפנות בוקר טרם יציאת הכוחות למבצע המעצרים, העניק מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון לסוכן את תעודת המינוי שלו ואקדח השירות וציין "נגע הסמים במדינת ישראל מהווה איום של ממש על שלום הציבור ובטחונו והוא כר פורה למאבקי דמים בעולם העברייני. היום לפנות בוקר עשרות עברייני סמים משפיעים יבינו, מאוחר מדי מבחינתם, שאת עסקאות הסמים שהם ביצעו, הם עשו אותן אתנו, עם נציגי מדינת ישראל, משטרת ישראל, ימ"ר מרכז".

מפקד היחידה המרכזית במחוז מרכז, נצ"מ דרור עבדה, אמר בטקס כי מבצע הפעלת הסוכן "מביא לסיומו מאמץ ארוך ומאתגר המדגים שלוש תכונות מרכזיות של הימ"ר - יצירתיות, דיוק ומקצועיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר