שבוע אחרי

כתב אישום כנגד ערבי שתקף יהודים ללא סיבה

שבוע אחרי שערבי תקף ללא סיבה שני יהודים חרדים שהלכו ברחוב הגיא בעיר העתיקה, הוגש כתב אישום כנגד הפוגע. גורם במשטרה ל'כיכר': לא נאפשר לאף אדם להרים יד" (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תיעוד התקיפה (צילום: ללא קרדיט)

שבוע לאחר התקיפה בפעילות מאומצת של מרחב דוד ומשטרת ירושלים, הגישה הפרקליטות כתב אישום בימים האחרונים בגין תקיפה ממניע גזעני כנגד קטין ערבי תושב מזרח ירושלים, שתקף באלימות צעירים חרדים שצעדו לכותל ברחוב הגיא בעיר העתיקה.

זמן קצר לאחר התקיפה, הגישו הצעירים היהודים תלונה במרחב דוד של משטרת ירושלים שם ביצוע פעולות חקירה מהירות ועצרו את החשוד.

לפני מספר ימים הוגש כנגד הקטין כתב אישום לבית משפט השלום בירושלים. לפי כתב האישום שהוגש, הנאשם חסם את דרכם של הצעירים החרדים בשל היותם יהודים. הצעירים ניסו לקרוא לשוטרי מג"ב שמוצבים בעיר העתיקה, ואז קפץ הנאשם ותקף בבעיטות ובמכות לפנים את הצעירים החרדים ונמלט.

בפעילות מהירה של משטרת ירושלים, התוקף נעצר וכתב אישום הוגש נגדו. בחודשים האחרונים משטרת ירושלים מגבירה את נוכחות הכוחות במזרח ירושלים, זאת בכדי למנוע מקרים דומים. בתקופה האחרונה המשטרה והפרקליטות הגישו מספר כתבי אישום נוספים נגד תושבים במזרח ירושלים שידו אבנים על כוחות משטרה ותקפו עוברי אורח חרדים.
גורם במשטרת ירושלים אומר ל'כיכר השבת' כי במשטרה יפעלו ביד קשה כנגד כל גילוי אלימות או הפרת סדר. "לא נאפשר לאף אדם להרים יד על האחר כמו שהיה במקרה זה אנו פועלים ונפעל למצות את הדין עם כל פורעי חוק בריונות ואלימות מכל סוג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר