"אתה מלך"

"קל": העקיצה של נתניהו לראש הממשלה

יום פעיל ברשתות החברתיות: יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שחרר עקיצה ארסית לעברו של ראש הממשלה המכהן נפתלי בנט. הגולשים הריעו (חדשות ברשת)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אחרי שעלה ל'ספייס' בטוויטר שם תקף את הממשלה החדשה והעומד בראשה כשמאזינים רבים נכנסו להאזין, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ממשיך לתקוף ברשתות החברתיות ועקץ את ראש הממשלה נפתלי בנט.

בפוסט שהעלה במגוון רשתות חברתיות הובא צילום מסך מתוך פרסומת קידום של ערוץ 12 לתוכנית חדשה בו נכתב "מי המפורסם שהצליח לעבוד על כולם?" מיהר נתניהו לכתוב: "קל. בנט".

הפוסט זכה לתפוצה רבה ולאלפי תגובות ושיתופים, מגיבים רבים שיבחו את ראש הממשלה והביעו את הערצתם אליו כשתגובות בסגנון "מלך", "אין עליך ביבי" ו"אתה גאון" היו נפוצות במיוחד.

בהמשך הערב נתניהו בטעות או שלא שלח הודעה בחשבון הטלגרם הרשמי שלו המונה כ-40,000 מנויים ומחק לאחר מספר שניות, בהודעה נכתב "דחליל כמו בנט צריך להעמיד בגינה ציבורית. ולקשור לו שלט אני הנוכל מס 1 במדינה". את ההודעה שכאמור נמחקה לאחר שניות בודדות הספיקו לצלם מספר גולשים זריזים ולהפיץ ברחבי הרשת.

זו לא הפעם הראשונה בה נתניהו שולח בטעות הודעה המכוונת נגד בנט בטלגרם, רק לפני כשבועיים הודעה אחרת ותוקפנית אף יותר פורסמה בערוץ ונמחקה לאחר שניות.

מוקדם יותר היום (שני) נתניהו עלה ל'ספייס' בטוויטר - חדר קולי המאפשר לגולשים להצטרף ולדבר, בספייס הוא ענה לשאלות גולשים וסיפק כמה כותרות, בין הדברים טען כי "הממשלה עושה את רצון המפלגה האסלאמית. כך לא נשאר דבר לחיילים וליתר האזרחים. אין לי בעיה לעזור לחברה הערבית, אבל אנחנו לא שלשלנו כסף לכיס התנועה האסלאמית".

הפוסט (צילום מסך מתוך פייסבוק)
ההודעה שנמחקה בטלגרם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר