הכללים הכי חשובים

בלי פדיחות: בחורים, כך תתנהגו בפגישה ראשונה

דייטים ראשונים הם מביכים. אבל כשאתם רוצים להקים בית, עליכם לסמן וי על כמה כאלו. אז כדי להקל עליכם, ריכזנו את הכללים הכי חשובים שיגרמו לפגישה הראשונה שלכם להצליח ככל הניתן (MEN)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אנחנו לא רוצים להכליל, אבל אין לנו באמת ברירה: דייטים ראשונים הם מביכים. תמיד. עם זאת, כשאתם מגיעים לפרקכם ומעוניינים להקים בית נאמן בישראל, זהו אחד השלבים המאתגרים שעליכם לעבור בדרך. אז כדי להקל עליכם ועל המשודכת שלכם, ריכזנו את הכללים הכי חשובים שכדאי ליישם, על מנת שהפגישה הראשונה שלכם תנחל הצלחה או לכל הפחות, מינימום מפח נפש:

הכינו את שיעורי הבית שלכם

אם הגעתם למעמד של התראות פנים מול פנים, אנו מניחים שנחשפתם לכמה פרטי מידע חשובים יותר או פחות הנוגעים לפרטנרית שלכם - עניין שמקנה לכם נקודות זכות שבאמצעותם תוכלו להתעניין בה ולהפוך את המפגש ביניכם למעניין ויעיל יותר. במקום להתבייש, השתמשו באינפורמציה שבידיכם לטובתכם (ולטובתה).

אל תקרעו את הארנק

הימנעו מבחירת מקום מפואר מדי לפגישה, שכנראה יגרום לצד השני ולכם לאי נוחות. לכו על מסעדה או בית קפה עממיים, שבהם תוכלו לנהל שיחה קלילה וזורמת, מבלי לחשוש מהחשבון שעומד להגיע.

היו ג'נטלמן

נהגו בנימוס כלפי כל האנשים שבהם אתם נתקלים בדייט (המארחת, המלצר וכו'). שמרו על קשר עין עם המיועדת שלכם והזמינו עבורה מונית הביתה או שתלוו אותה לתחנת האוטובוס.

כמו כן, אל תשלטו בשיחה. במקום לנסות להרשים אותה על ידי הילול אישיותכם הנדירה ונפנוף בהישגים הכבירים שלכם בחיים, דברו במתינות ועצרו לנשום אחרי כל משפט, כדי לתת לגברת שאתכם הזדמנות להגיב ולהביע את דעתה. היא גם כאן, זוכרים?

שלמו

כשזה מגיע לחשבון בדייט הראשון, אתם צריכים לשלם עליה. חד וחלק. אם היא מתעקשת לשאת בנטל ולהתחלק חצי-חצי ואיננה מוכנה לוותר, תנו לה לעשות זאת.

חשבו לפני שאתם מדברים

זה הגיוני. אתם מתרגשים, מתוחים ומעוניינים לכבוש את ליבה. אבל רגע, רק התחלתם. וותרו על נושאי שיחה כבדים מדי, הגזמות, לשון הרע והתרברבות, כאמור. וכמובן, החוק הבסיסי: אין שקרים. זכותכם לא לחשוף את כל הקלפים ישירות על ההתחלה, אך עם זאת, אל תסלפו את האמת. זה אף פעם לא נגמר טוב.

אל תשחקו בטלפון שלכם

הדייט הממוצע נמשך בסביבות שעתיים, פחות או יותר. אם אתם לא יכולים להעביר את פרק הזמן הזה בלי להיות מחוברים לטכנולוגיה כלשהי, כנראה שזו לא העת שלכם להתמסד.

אם אתם באמת חייבים לבדוק את המכשיר הנייד שלכם, ספרו לה מראש מדוע או לכו לשירותים - אבל זכרו, הסיבות המקובלות היחידות הן אחות בחדר לידה, קרוב משפחה שמאושפז או שיחה מפתיעה מההורים המרמזת על מקרה חירום.

התלבשו כראוי

לכו על חליפה שאתם מרגישים בה בנוח והיא עושה את העבודה. אם יש לכם ספק, אל תהססו להתייעץ עם מישהו שאתם סומכים על המילה שלו. הגיעו נקיים וכבדו את המעמד. אתם יודעים, לכם זה עניין של דקות, לה זה עניין של שעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר