חיסוני הקורנה

מומחי ה-FDA ממליצים: לחסן ילדים בני 5 עד 11

ועדת המומחים של ה-FDA ממליצה ברוב קולות לחסן ילדים בני 5 עד 11, בחיסון של חברת פייזר נגד קורונה; בישראל מתכוונים להתחיל כבר בחודש הקרוב בחיסון הילדים (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ' בחשוון תשפ"ב | 26.10.21
(צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

ועדת המומחים של ארגון ה-FDA דנה היום (שלישי) בנוגע להרחבת טווח גילאי המתחסנים בחיסון כנגד הקורונה של חברת 'פייזר', והחליטה, ברוב קולות - להמליץ לחסן ילדים בני חמש עד 11 בחיסון של חברת 'פייזר'.

בעקבות המלצת ועדת המומחים, צפוי מינהל המזון והתרופות האמריקני לאשר את החיסון לילדים.

במשרד הבריאות, כך דווח מוקדם יותר ב'N12', המתינו לקראת פרסום המסקנות שכן בישראל מתכוונים להתחיל כבר בקרוב במבצע לחיסון ילדים.

במקרה וחיסונים לילדים בגילאי 5 עד 11 יאושרו רשמית בארה"ב, בישראל מתכוונים כבר בשבוע הבא לפתוח בהליכים לקראת המבצע כשהכוונה לפתוח רשמית בהליך חיסונים כבר בתוך חודש.

על פי הדיווח, ההגבלות על ילדים ומתווה התו הירוק יחולו בדיוק כפי שחלים על מבוגרים כשילדים יצטרכו להציג תו ירוק בכניסה לאירועים, במקרה בו יסרבו הורי הילד לחסנו הוא יאלץ לעבור בדיקה מהירה בכל פעם. החיסון ייעשה במרפאות ובבתי ספר כפי שנעשה בשכבות הבוגרות יותר.

ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס אמרה בראיון ל''החדשות'' כי "תמיד יהיה מי שמתנגד. לא רוצה להגיע לסנקציות על מי שלא מתחסן, כל הורה צריך לבחור את הבחירה עבורו ועבור הילד שלו. תפקידנו להביא את המדע, להסביר למה זה בטוח - לא סנקציות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר