הריאיון והסערה

להחליף את ביבי? יאיר נתניהו מגיב לאייכלר

דבריו של ח"כ ישראל אייכלר, בריאיון לישי כהן ב'אולפן כיכר', על כך שהחרדים היו צריכים להגיד לרה"מ לשעבר בנימין נתניהו ללכת, עוררו סערה; כעת, יאיר נתניהו, מגיב (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

"היינו צריכים להגיד לנתניהו: הפסדת, אתה מוכרח ללכת", כך אמר יו"ר סיעת 'יהדות התורה', ח"כ ישראל אייכלר, בריאיון לישי כהן ב'אולפן כיכר', ועורר סערה גדולה. הריאיון ישודר במלואו בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

אייכלר, העלה את טון הביקורת כנגד התנהלות ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, וטען כי הסיעות החרדיות היו צריכים להגיד לנתניהו לפרוש לאחר ארבע מערכות בחירות בהן הפסיד.

"אתה צריך ללכת"; ח"כ אייכלר בריאיון

אחד המגיבים לדברים הוא יאיר נתניהו, בנו של ראש האופוזיציה. "'הבחירות הראשונות שהוא הפסיד', הוא מתכוון לאותן בחירות שהליכוד זכה ב36 מנדטים", כתב יאיר נתניהו, "ומפלגות שהצהירו שהן תומכות בנתניהו זכו ל65 למרות שריפה של 5 מנדטים ע"י בנט שקד ופייגלין?".

יאיר נתניהו המשיך ותהה: "אותן בחירות שליברמן מנע מנתניהו להקים ממשלה במקרה לאחר העדות של פאינה בבית המשפט ש'השוחד נעשה בהוראת הבוס'?".

"דרך אגב", הוא מוסיף במענה לטענות אייכלר, "אני מזכיר שהתירוץ של ליברמן לאי הקמת הממשלה אז היה - החרדים וחוק הגיוס! לא נתניהו!".

במהלך הריאיון אמר ח"כ אייכלר כי "הפקדנו את עתיד עולם התורה באשליות של נתניהו ארבע פעמים. הוא כל הזמן השלה אותנו, את עצמו בעצם, שאוטוטו הוא הולך לנצח. ארבע פעמים לא מנצחים בחירות. אדם דגול כמו צר'צ'יל אחרי הניצחון הגדול במלחמת עולם השנייה - בגלל מלחמה פנימית במפלגה שלו הוא איבד את השלטון - הוא הלך הביתה".

ציפית שנתניהו ילך הביתה?

"בוודאי".

הסיעות החרדיות החרדיות טעו בכך שהלכו אחרי נתניהו?

"אחרי הבחירות הראשונות שהוא הפסיד היינו צריכים להגיד 'אתה צריך ללכת, להכיר בעובדה שאתה הפסדת. עוד לפני זה, כשהוא לא רצה לקיים את הרוטציה עם גנץ. אז היינו צריכים להגיד לו 'אתה לא יכול לשחק עם המדינה', לא לעשות תקציב וללכת לבחירות כדי לא לקיים רוטציה. חתמת על רוטציה? תקיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר