"קרא לו נאצי"

מעצרו של בחור ישיבה שתקף שוטר הוארך

המשטרה עצרה אתמול צעיר חרדי בחשד שגידף ותקף שוטר קהילתי במהלך הפגנה בבר אילן אתמול, מעצרו הוארך עד מחר בבית משפט השלום בירושלים. "קרא לו 'נאצי'" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה עצרה אמש (שלישי) צעיר חרדי בחשד שגידף ותקף שוטר קהילתי במהלך ההפגנה בבר אילן, מעצרו הוארך עד מחר בבית משפט השלום בירושלים.

החשוד הוא צעיר חרדי תושב ירושלים שלומד בישיבה בבני ברק וכאמור, הוא חשוד בתקיפת שוטר.

היום (רביעי) במהלך דיון בבית משפט ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו, נציג המשטרה טען כי אתמול במהלך הפרות סדר שמתבצעות בתקופה האחרונה ברחוב בר אילן על רקע עבודות הרכבת הקלה, "ניגש המשיב לשוטר הקהילתי של אזור מאה שערים, קרא לו "נאצי", דחף אותו והמשיך לגדף אותו".

השוטר ביקש מהמשיב שיפסיק, אך בתגובה המשיב העיף לשוטר את הכיפה מהראש ואמר לו "תעוף מפה, לא רוצים אותך פה" תוך שהוא אומר כי שוטר כמוהו לא צריך כיפה וכי היה עושה את זה שוב. הוא נחקר, מסר גרסה, בה הכחיש את המיוחס לו והוסיף כי אדם אחר הוא זה שזרק לשוטר את הכיפה מהראש והוא רק תפס לו אותה כדי שלא תיפול.

נציג המשטרה טען כי קיימת עילת מעצר של מסוכנות. בעצם זה שאדם מרשה לעצמו להגיע אל שוטר ולכנותו בכינויי גנאי.

מנגד, עורך דינו טען בדיון כי "שמעתי את ההסבר, עם כל הכבוד, לא הייתה פה מסוכנות. אני לא חושב שיש פה מקום לשחרור בתנאים בכלל. אפשר רק להרחיק אותו מבר אילן ומירושלים ושיחזור ללמוד. הוא יוכל לחזור לחקירה בכל עת שיידרש.

השופט החליט להאריך את מעצרו ביום אחד כשלאחר מכן הוא ישוחרר בתנאים, השופט ציין כי "החשד הסביר כנגד המשיב קיים".

כזכור, אתמול בלילה כמאה אנשים של העדה החרדית הפגינו כנגד עבודות בניית הרכבת הקלה, לטענתם הרכבת שתעבור באיזורים חרדיים פוגעת ברגשות התושבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר