שבריריות בכוורת בנט

פינטו: "תתבייש"; אביר קארה: "מפלגה של מטומטמים"

ימינה עומדת בהנהגת המדינה, אבל המחלוקות בקרב ששת חבריה מעמיקות • אחרי ויכוח בין שירלי פינטו לאביר קארה, שהגיע למתקפה של קארה, נפתלי בנט מיהר להרגיע (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
קארה ובנט (צילום: אוליביה פיטוסי/ פלאש90)

המאבקים בימינה מעמיקים: חברי הכנסת מתחתית הרשימה של ראש הממשלה נפתלי בנט, סגן השר במשרד ראש הממשלה אביר קארה וחברת הכנסת שירלי פינטו, התקוטטו היום (רביעי) בפומבי, בשל חילוקי דעות שגלשו - ועוררו סערה נוספת בתוך מפלגתו של בנט.

הקרב החל כאשר קארה, הדוגל ברפורמות המקלות עד מבטלות ענייני רגולציה שונים, אמר כי "חובת הנגשה זה קומוניזם". פינטו, חברתו למפלגה וחברת הכנסת החירשת הראשונה, תקפה את קארה בחשבון הטוויטר שלה: "אביר קארה, איך אתה מסוגל להישיר מבט לי ול-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלויות ולטעון שחובת ההנגשה היא קומוניזם? פגיעה ב-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלות היא בריונות. צרכי העסקים הפרטיים (הלגיטימיים) לא סותרים את הנחיצות להנגשה עבור אנשים עם מוגבלות. האמירה שלך טובלת בפופוליזם זול".

(צילום: עמית סגל בטלגרם)

המאבק הגיע לריב בין השניים גם במסדרונות הכנסת, שלווה בקריאות קארה ובתשובות המתורגמנית של פינטו, והגיע לשיא כאשר אביר קארה החליט לעזוב את קבוצת הוואטסאפ של מפלגת ימינה, אחרי שכתב: "פשוט מפלגה של מטומטמים".

כדי להנמיך את גובה הלהבות, כינס בנט את חברי מפלגתו בלשכת ראש הממשלה בכנסת, הסמוכה למליאה, לדיון בזק, שמטרתו ליישר את ההדורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר