צפו בעימות

נתניהו קיים מגעים עם עבאס?; יואב קיש: "מוכן ללכת לפוליגרף"

לאחר שיו"ר רע"מ מנסור עבאס, חזר על דבריו וסיפר על המו"מ בין הליכוד לבינו. ח"כ קיש, הכחיש; "מעולם לא היה מו"מ איתם על הקמת ממשלה, מוכן להיבדק בפוליגרף" (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
קיש ועבאס (צילום: ערוץ כנסת)

יו"ר התנועה האסלאמית - רע"מ, חזר אתמול (רביעי) שוב במליאת הכנסת על כך שנתניהו רצה להקים יחד איתו ממשלה, חבר הכנסת יואב קיש, שהיה מעורב במגעים, הכחיש זאת, והתפתח ביניהם עימות במליאה.

הבוקר, בריאיון לרדיו ללא הפסקה, הסביר קיש: "המגעים עם עבאס נגעו רק לחוק לבחירה ישירה. מעולם לא היה מו"מ עם הרשימה האסלאמית על הקמת ממשלה".

עבאס סיפר על המו"מ - ועורר סערה

קיש הסביר מהיכן נובעת הטעות של הציבור, שחושב שהיו מגעים: "לא היו מגעים. יש פה פייק ארוך, יש המון פייק, מה שאני אומר זו האמת כולה. יותר מזה, אין לנו שום דבר נגד אזרחי ישראל הערבים שאף אחד לא יאשים אותנו כעת בגזענות"

"המגעים איתם, היו על הרצון שלנו להעביר חוק לבחירה ישירה כדי שנשבור את הבחירות והאמנו בלב שלם שנתניהו ינצח. מעולם לא היה מו"מ עם רע"מ על הקמת ממשלה בתמיכתם או הימנעותם. היה מו"מ ושיח סביב התמיכה בחוק בחירה ישירה. היו שיחות ופגישות גם בבלפור והייתה שיחה אמיתית".

התגובה של קיש לעבאס

קיש חזר שוב על דבריו אתמול במליאת הכנסת ואמר בריאיון: "אני מוכן שנלך יחד לפוליגרף. אני אומר עוד פעם, היו שיחות. מה שהיה זו הייתה שיחה על מערכת היחסים בין המגזר הערבי והיהודי במדינת ישראל. לא הסתרנו את זה בליכוד, וגם ביקרנו אצל ראשי רשויות במגזר הערבי בעניין הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר