המפכ"ל על מעצר החרדים: 'זו רק ההתחלה'

המפכ"ל התייחס בנאומו בטקס החלפת מפקד מחוז מרכז לפרשת ההימורים הגדולה במסגרתה נעצרו כמה חרדים בבני ברק ואמר: הצלחנו להביא לעשרות רבות של עצורים (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי התייחס היום (חמישי) בטקס החלפת מפקד מחוז מרכז לפעילות המשטרה אל מול ארגוני הפשיעה ולפרשת ההימורים במסגרתה נעצרו מספר חרדים בבני ברק ואמר כי זו רק תחילת פעילות המשטרה בנושא.

מוקדם יותר היום שלושה חשודים בתיק שוחררו בתנאים מגבילים למעצר בית אם אפשרות לצאת לתפילות בבית כנסת.

המפכ"ל אמר במהלך נאומו: "הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו. מתחילת השנה זרענו אין ספור פעולות מודיעיניות, חקירתיות ומבצעיות, ולאחרונה, לאחר חודשים של הבשלה, התחלנו לקצור את הפירות.

לצד הכוח והמשאבים הרבים שאנו מפעילים למיגור הפשיעה, נדרשת גם התחבולה והתעוזה שאותם אני מעודד. פעילות יצירתית, מתוחכמת שלרוב גם נעשית הרחק מעיני הציבור.

רק במהלך השבוע האחרון חשפנו פעילויות של חודשים רבים בהן החדרנו סוכנים ללב ארגוני הפשיעה. הודות לשוטרים ומפקדים אמיצים הצלחנו להביא לעשרות רבות של עצורים בפרשיות שונות ברחבי הארץ וכאן במרכז, פרשיות שעסקו בסחר רחב בסמים קשים והימורים בלתי חוקיים.

בנוסף כפי שכבר הדגשתי, הכרזנו מלחמה על כיסם של העבריינים עם תקיפה כלכלית משמעותית שרק בשבוע האחרון גרמה להם לנזקים של מאות מיליוני שקלים.

כאן אני יכול לומר - שזו רק ההתחלה! בתקופה הקרובה עוד צפויות פעילויות רבות להיחשף לציבור עם גלי מעצרים גדולים ופגיעה אנושה בארגוני הפשיעה.

לא ננוח ולא נחדל, אלא נגביר ונעצים את המאבק על הביטחון של כולנו", סיים המפכ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר