נחקר במשטרה

הבדואי שדקר משגיח כשרות במשחטה נעצר

במשחטת עופות ביישוב בדואי בדרום הארץ הותקף אתמול באלימות משגיח כשרות שעבד במשחטה. הבוקר, המשטרה עצרה את החשוד בתקיפה, בדואי בן 18, תושב האזור (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
משגיח הכשרות שהותקף אמש (צילום: מחשבון הטוויטר של ינון מגל)

במשחטת 'עוף עוז' שביישוב שגב שלום - בדרום הארץ הותקף אתמול (ראשון) באלימות משגיח כשרות. המשגיח פונה לאחר התקיפה לבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע. הבוקר המשטרה עצרה את החשוד והוא נחקר בשעה זו בתחנת המשטרה.

החשוד בתקיפה, הוא תושב שגב שלום כבן 18, עפ"י החשד, החשוד הגיע אמש למפעל והתעמת עם הקורבן, על רקע אירוע קודם שהתרחש ביניהם לפני מספר חודשים, ובמהלך העימות החל החשוד לתקוף את הקורבן, פצע אותו ונמלט מהמקום.

ממידע שהגיע לידי 'כיכר השבת' עולה, כי לפני כחצי שנה, בזמן מבצע 'שומר החומות', הותקף כבר המשגיח בידי התוקף עם לום ברזל בגב. אז, לאחר התקיפה, נותר המשגיח בביתו למשך חודש ימים עד להלחמתו.

אלא שבזה זה לא נגמר. לטענת המשגיח, אחרי שהגיש תלונה במשטרה כנגד התוקף המשיך לסבול מהצקות מאת התוקף, שאף הגיע לחפש אותו במפעל.

אתמול מצא התוקף את המשגיח, וביקש ממנו לבטל את התלונה שהגיש נגדו במשטרה. אחרי שהמשגיח אמר לתוקף כי הוא מסרב למחוק את התלונה - הותקף שוב באלימות בידי התוקף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר