מיזוג בעולם המוזיקה

תזמורת 'המנגנים': יהודה גלילי יחליף את מוישי רוט

15 שנים מאז הוקמה תזמורת "המנגנים" בניצוחו של המאסטרו מוישי רוט, ייפרד רוט מתפקידו כמנהל ומנצח תזמורת המנגנים, ויעביר את השרביט ליהודה גלילי (מוזיקה)

גלילי, וגשל ורוט (צילום: יח"צ)

בל"ג בעומר הקרוב, 15 שנים מאז הוקמה תזמורת "המנגנים" בניצוחו של המאסטרו מוישי רוט, ייפרד רוט מתפקידו כמנהל ומנצח תזמורת המנגנים, ויתמקד בשנים הקרובות בפיתוח ועשייה מוסיקלית כאמן ויוצר אישי.

את שרביט ניצוח וניהול תזמורת המנגנים יעביר מוישי רוט למעבד והמנצח יהודה גלילי, שימזג את הרכב החתונות שברשותו להרכב אחד יחד עם תזמורת "המנגנים", ויוביל את ההרכב המשותף שייקרא "המנגנים עם יהודה גלילי".

במהלך החורף הקרוב תמשיך תזמורת "המנגנים" בניצוחו של מוישי רוט לבצע מופעים, אירועים, וקומזינגים בארץ וברחבי תבל, כשנכון לעכשיו עתידה הלהקה לבקר בארה"ב, אנגליה, גרמניה, צרפת, מקסיקו, פולין, ליטא, ובלארוס - זאת במסגרת סיומי דף היומי בהלכה של ארגון "דרשו", ועידת רבני אירופה, ה"תורה-טון" המרכזי בדרום אמריקה, ומופעי קומזינג ברחבי הארץ ולראשונה אף בארה"ב.

בחלק מהאירועים ייטול חלק גם המנצח החדש יהודה גלילי בשיתוף פעולה יחודי עם המנצח מוישי רוט.

יהודה גלילי יהפוך גם למנהל המוסיקלי של משרד ההפקות וייצוג האמנים שלום וגשל VMP הפקות, המייצגת את האמנים הגדולים בארץ ובעולם, ביניהם: מרדכי בן דוד, יידל ורדיגר, שמילי אונגר, שלומי גרטנר, נפתלי קמפה, פיני איינהורן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר