ריאיון באולפן 'כיכר'

ח"כ שלמה קרעי: מתן כהנא - קבלן ביצוע של איווט ליברמן

ח"כ שלמה קרעי התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לרפורמת הכשרות של השר כהנא: "הרס היהדות", והצהיר כי כל חבר כנסת שיוביל לנפילת הממשלה יזכה לשריון במפלגת 'הליכוד' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. צילום: אבורמי לינשה)

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לרפורמת הכשרות של השר כהנא: "הרס היהדות", והצהיר כי כל חבר כנסת שיוביל לנפילת הממשלה יזכה לשריון במפלגת 'הליכוד'. צפו בריאיון המלא.

לדבריו: "התקציב יעבור, כאשר משלמים לכל אחד, התקציב כנראה יעבור. בטח שיש להם את הרשימה המשותפת כרצועת ביטחון".

ח"כ קרעי התייחס ליציבות הממשלה ואמר: "אני מתחילת הדרך שהממשלה תחזיק מעמד כמעט עד מועד החילופין של בנט, אז הם יחשפו דרך להפיל את הממשלה על סוגיה ימנית".

לדבריו: "אנחנו מתחזקים בכל יום שעובר, בסקר האחרון שפורסם, בנט - ראש ממשלת ההונאה שגנב את המנדט - לא עובר את אחוז החסימה. אין לו מנדט מהציבור לכהן אפילו כחבר כנסת פשוט.

"כל מי שיפיל את הממשלה הרעה הזאת, לפני שתעשה מספיק נזק - יזכה למקום של כבוד במחנה הלאומי. ברגע שמישהו יעז להפיל אותה. לא רק לאיילת שקד, כל אחד מהמחנה שבעבר האמין בעריכם של הימין ורואה לאן הממשלה הגיעה, ויחליט שהערכים שלו מספיקים כדי לעשות מעשה - הוא לא יפסיד, הוא יצא נשכר. אם הוא צריך לקבל שריון או כל דבר אחר".

ח"כ שלמה קרעי בריאיון לישי כהן

באשר לשלטון נתניהו בליכוד, אומר קרעי: "כל עוד נתניהו על המפה - הם בקואליציה נדבקים יותר. מי שמחליט אם נתניהו יפרוש זה חברי הליכוד, הם בוחרים את היו"ר שלהם. 2 מיליון מצביעים הלכו לקלפי בידיעה שהם רוצים את נתניהו כראש הממשלה שלהם".

הח"כ מהליכוד התייחס למינוי היועמ"ש הצפוי להתרחש בקרוב: "יאיר לפיד ימנו את היועץ המשפטי הבא, איש משלהם, שמאלני מובהק, הוא יסכל כל יריב פוליטי שלהם. כל מי שיקום במחנה הלאומי וייחשב כמנהיג שיכול להביס אותם - מיד תופרים לו כתב אישום כדי שהוא לא יוכל להתמודד".

קרעי התייחס לרפורמת הכשרות ואמר: "מתן כהנא יודע שהרפורמה הזו מסוכנת. מתן כהנא הוא קבלן ביצוע של איווט ליברמן".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר