אחרי התקרית המביכה

השרה אלהרר תצטרף לפגישת בנט וג'ונסון

לאחר התקרית בה כניסת שרת האנרגיה אלהרר לועדת האקלים נמנעה בשל אי-נגישות לכסא גלגלים, גורם בפמליית בנט אומר כי השרה תצטרף לפגישה עם ר"מ בריטניה (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
אלהרר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

גורם בפמליית ראש הממשלה לוועידת האקלים בגלאזגו סקוטלנד אומר כי לאחר התקרית המביכה בה נמנעה כניסת שרת האנרגיה קארין אלהרר, תצטרף השרה לפגישתו של ראש הממשלה עם בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה. בנוסף, במהלך שיחה בין בנט לג'ונסון היום, ג'ונסון עודכן לגבי התקרית. ג'ונסון הוא מארח רשמית את הועידה.

כזכור, מוקדם יותר היום (שני) נמנעה כניסתה של שרת האנרגיה לועידה, בגלל חוסר נגישות של מקום הכנס, ובשל היותר מרותקת לכסא גלגלים.

בנט עם מזכ"ל האום וראש ממשלת בריטניה, מוקדם יותר היום (COP26)

בתוך כך, ראש הממשלה נפתלי בנט פגש היום את נשיא ארה"ב, ג׳ו ביידן, לצד שורת מנהיגים נוספים, באירוע קבלת הפנים של ועידת האו"ם לשינוי אקלים. בנוסף, השתתף הערב באירוע קבלת הפנים לראשי המדינות שערך יורש העצר הבריטי ונסיך ויילס, הנסיך צ׳ארלס.

באירוע שוחח ונפגש רה"מ עם שורת מנהיגים, בהם נשיא ארה"ב ג׳ו ביידן, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג׳ונסון, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, הנסיך ויליאם ואשתו הדוכסית קייט מידלטון, הנסיך צ׳ארלס, נשיא קניה אוהורו קניאטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר