"תגיד שאתה מגנה"

בן גביר ועבאס התעמתו: "ערבי שבא להתפוצץ הוא שהיד או לא?"

איתמר בן גביר לא חדל בנאומו במליאה במשך דקות ארוכות להתקוטט עם מנסור עבאס. הוא ביקש ממנו שוב ושוב לגנות מחבלים • ומה השיב יו"ר רע"מ? • צפו בקטע המלא (בכנסת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עבאס ובן גביר במליאה, היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

עימות ארוך התקיים היום (שלישי) במליאת הכנסת בעת הדיונים על תקציב המדינה בין חבר הכנסת איתמר בן גביר (הציונות הדתית) מהאופוזיציה ומי שניהל את הישיבה יו"ר רע"מ מנסור עבאס מהקואליציה. במשך דקות ארוכות הטיח בן גביר בחבר הכנסת הערבי שאלות הנוגעות לגינוי טרור. עבאס, מצדו, סירב לגנות.

"ערבי שבא להתפוצץ בפיגוע הוא שאהיד או לא שאהיד?" שאל בן גביר את עבאס. "תגיד שהוא לא שהיד, תגיד, אני רוצה שתגיד שהוא לא שהיד, תגנה אותו".

עבאס החל להשיב לו בתשובה מפותלת: "אני רוצה לתת לך תשובה, תחזור לשנת 96, ותחזור לעמדות שהציג מייסד התנועה האיסלאמית והעומד בראשו ותעקוב אחרי הקו שלנו בתנועה".

בן גביר קטע אותו: "אני מכיר, לבוא בהתחלה ולהתחבב. בוא נגיד את הכוונות האמתיות שלכם, להתחבב ולמצוא חן - הנה אולי יהיו כמה תמימים שיקבלו את מה שאתם אומרים - ובסופו של דבר אתם אומרים את זה גם, לעשות פה ג'יהאד".

חבר הכנסת הקולני מהציונות הדתית הוסיף ושאל את עבאס: "תגיד לי אתה שמי שרצח תינוקת הוא לא שהיד, אתה מגנה את מי שרוצח את חיילי צה"ל? את מי שרוצח מתיישבים?"

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר