המתיחות לשיא

ביקור הגר"ש אלתר: הוראות מיוחדת לחסידי גור

המתיחות בקהילת חסידי גור בארה"ב, בשל ביקורו של הגר"ש אלתר, מגיעה לשיאה. בכינוס מיוחד שנערך עבור דחסידי גור בארה"ב הוכרזה הכרזה מיוחדת ואזהרה לחסידים (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
חסידי גור. אילוסטרציה (צילום: ללא קרדיט)

המתיחות בקהילת חסידי גור בארה"ב, בשל ביקורו של הגר"ש אלתר שהחל רשמית בשעות האחרונות, מגיעה לשיאה. בכינוס מיוחד שנערך לפני מספר ימים עבור אנ"ש דחסידי גור בארה"ב הוכרזה הכרזה מיוחדת לפיה "כל מי שישתתף או יבקר אפילו פעם אחת, בכל התאספות בארץ או בחו"ל, כגון תפילה, שיעור, או כל התכנסות למטרה אחרת, עליו לדעת כי בכך הוא מנתק עצמו מציבור חסידי גור על כל המשתמע מכך".

בהודעה המיוחדת אף נאמר כי "בסייעתא דשמיא מרובה, אנו זוכים לראות חיזוק גדול אצל אנשי שלומינו בארה"ב, בעשה טוב, בקביעות עתים לתורה, בגמילות חסדים, ושאר הענינים, אך לדאבוננו ישנם אנשים השייכים לקבוצה ידועה, שמחרחרים ריב, ומנסים ע"י פיתויים ודיבורי ליצנות וקרירות, כדי לגרור אחריהם נפשות יקרות מאנשי שלומינו, במטרה לפגוע בדרך ומסורת רבותינו הק'".

יצויין כי בנוסף לכינוס המיוחד, נשלח מכתב מיוחד להורי תלמידות בית הספר בית יעקב בארה"ב, ובו אזהרה חמורה להורי התלמידות, ולאנשי הצוות, לבל יעזו להשתתף בהתכנסות או בביקור כלשהו. "למרבה הצער, יש אנשים שהתקבצו במטרה לחבל בדרך ובמסורה שהעבירו לנו רבותינו הקדושים, תוך ניסיון למשוך אנשים תמימים מהקהילה" נכתב במכתב.

המכתב שקיבלו הורי התלמידות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר