"נגרם נזק"

סוריה מדווחת: ישראל תקפה בעיר דמשק

גורם צבאי בסוריה טען כי ישראל תקפה הלילה בפאתי העיר דמשק • סוכנות הידיעות הרשמית טענה כי נגרם נזק כתוצאה מהתקיפה • מדובר בתקיפה שנייה בתוך פחות משבוע (ביטחון)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תקיפה בסוריה (צילום: מתוך טוויטר)

גורם צבאי בסוריה טען כי חיל האוויר הישראלי תקף הלילה (רביעי) בפאתי העיר דמשק. סוכנות הידיעות הרשמית דיווחה כי נגרם נזק כתוצאה מהתקיפה. יצוין כי מדובר בתקיפה השנייה המיוחסת לישראל בתוך פחות משבוע. בישראל, כרגיל, לא מגיבים לדיווחים.

סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית סאנא, דיווחה כי בשעה 00:56 "ישראל תקפה באמצעות טילים מהאוויר מצפון ישראל כמה אתרים באזור דמשק, כתוצאה מהתקיפה נגרם נזק".

על פי דיווח בערוץ אלערביה, התקיפה הישראלית פגעה במחסנים של ארגון הטרור חיזבאללה ומיליציות איראניות באזור זאכיה שבדמשק.

כזכור, רק בשבת האחרונה האשימו בסוריה כי צה"ל תקף עד בסמוך לעיר הבירה דמשק. הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה כי "מערכות ההגנה האווירית של סוריה הופעלו נגד יעדים עוינים מכיוון ישראל".

לדברי גורם בצבא סוריה, ישראל שיגרה טילי קרקע-קרקע לעבר יעדים בסמוך לדמשק. לדברי הגורם הצבאי בסוריה: "מערכות ההגנה האווירית שלנו הופעלו כנגד הטילים ויירטו את חלקם. התקיפה גרמה לפציעתם של שני חיילים וגם לנזק ברכוש".

על פי הדיווחים, יעד התקיפה היה משלוח נשק מתקדם לארגון הטרור חיזבאללה. ארגון זכויות האדם בסוריה עדכן על חמשה הורגים, בהם גם אנשי ארגון חיזבאללה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר