מתקפות הסייבר

מדאיג: האקרים פרסמו נתונים מ'מכון מור'

קבוצת ההאקרים 'Black shadow' שמזוהה עם איראן הודיעה גם על פריצה למערכות של מכון מור ופרסמה פרטים רפואיים פרטיים של עשרות אלפי מטופלים במכון (אקטואליה)

(צילום: שאטרסטוק)

קבוצת ההאקרים 'Black shadow' שמזוהה עם איראן ואחראית לפריצה לכמה מערכות מידע ישראליות לאחרונה הודיעה אמש (שלישי) גם על פריצה למערכות של מכון מור המכילים פרטים רפואיים פרטיים במיוחד. ההאקרים הדליפו כ-290 אלף רשומות שמכילות פרטי מטופלים במכון, כולל בדיקות דם, בדיקות סיטי, חיסונים, תורים לגניקולוג ועוד מסמכים רבים נוספים.

בפריצה למכון מור, כאמור, נחשפו מסמכים רגישים רבים של מטופלים כולל צילומי תעודות זהות המצורפים לפניות כך שניתן לקשר ביניהם לבין הבדיקות הרפואיות האישיות.

ההאקרים גם הציעו למכירה פרטי כרטיסי אשראי של כעשרת אלפים ישראלים אותם לטענתם הם ליקטו מהאתרים אליהם פרצו. המחיר אותו דורשים ההאקרים הוא 2,500 דולר בלבד.

ההאקרים פרסמו גם פרטים אישיים רבים ששלפו מאתר של חברת הלוקרים "לוקר אמבין" אותו פרצו והשביתו מאז יום שישי שעבר. פרטים נוספים נלקחו מאתר תחנת הרדיו 103FM.

בעקבות פנייה של מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, נחסמה אתמול הגישה לאתרי קבוצת Black Shadow, וטלגרם חסמה עוד שני ערוצים של קבוצת ההאקרים בהם פורסמו הדלפות נוספות של ההאקרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר