לקראת ראש חודש

הח"כים למפקד המחוז: כך נמנע פרובוקציה רפורמית בכותל

שלושה חברי כנסת חרדים, מאיר פרוש, יצחק פינדרוס ומיכאל מלכיאלי נועדו עם מפקד מחוז ירושלים, לקראת ראש חודש בכותל, ושטחו בפניו את תוכניתם למנוע פרובוקציה רפורמית (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הח"כים בכניסתם לפגישה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שלושה חברי כנסת חרדים - מאיר פרוש ויצחק פינדרוס מ'יהדות התורה' ומיכאל מלכיאלי מש"ס נועדו הבוקר (רביעי) עם מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, לקראת תפילות ראש חודש בכותל המערבי וכוונתם למנוע מהרפורמים לחולל שוב פרובוקציה.

חברי הכנסת שטחו בפני מפקד המחוז את תוכניתם למנוע פרובוקציה רפורמית בכותל, וציינו כי כעשרים חברי כנסת צפויים להגיע אל הכותל, ביום שישי הקרוב, ראש חודש כסלו - כדי למנוע מהח"כ הרפורמי להכניס שוב ספר תורה לנשות הפרובוקציה.

במהלך השיחה, שהוגדרה כ"שיחה טובה" ונמשכה כ-45 דקות, קבלו הח"כים בפני מפקד המחוז על כך שהח"כ הרפורמי מנצל את חסינותו כדי לבצע פרובוקציה בכותל ולהכניס ספר תורה תוך פגיעה ברגשות המתפללים הרבים.

ל'כיכר השבת' נודע כי הח"כים פנו ללשכת השר לביטחון פנים, עמר בר לב, ורק לאחר אישורו הפגישה של הח"כים עם מפקד המחוז יצאה לדרך.

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, הודיע לאחר הפרובוקציה הקודמת כי יגיע לחסום את הח"כ הרפורמי, עליו אמר כי הוא פוגע ברגשות של כל המתפללים. "אנחנו לא מתכוונים לשתוק על העניין הזה", הבטיח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר