צפו בתקרית

אריה דרעי השתולל במליאה: "תתחילו לעבוד"

בשעה לילה מאוחרת, במסגרת רצף ההצבעות על חוק תקציב המדינה, הקואליציה ניצחה במספר הצבעות ברוב של כעשרה חברי כנסת, מה שעורר את זעמו של ח"כ אריה דרעי (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

לאחר חצות לילה (חמישי), במליאת הכנסת המשיכו חברי הכנסת להצביע על סעיפי תקציב המדינה לצד מאות ההסתייגויות, אך בזמן שהקואליציה זוכה לרוב דחוק של 61-59, היא ניצחה במספר הצבעות ברוב של כעשרה חברי כנסת בשל העובדה שמספר חברי אופוזיציה נעדרו מהמליאה.

יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, שהסתכל על לוח התוצאות והבחין ברוב הניכר של הקואליציה, זעם והחל להשתולל לעבר בכירי הליכוד: "איפה עליזה בראשי (מנהלת סיעת הליכוד. י-כ), נו? מה קורה פה? תתחילו לעבוד. שבו כל אחד במקום שלו".

זעמו של דרעי יצא בעיקר בשל העובדה שהקואליציה מנסה בכל דרך להפיל אפילו סעיף אחד מתקציב המדינה, שכן אז דיוני המליאה מתארכים במספר שעות עד לאישור הסופי. לרוב אחד הסעיפים לא עובר בשל טעות של אחד מחברי הקואליציה, אך במצב בו חברי אופוזיציה נעדרים מהמליאה, לא ניתן להפיל אף סעיף, גם לא בטעות אנוש של חבר קואליציה.

כמו כן, במהלך הלילה דרעי נזף במספר חברי כנסת מש"ס: "אתם לא מוסיפים כבוד לבני תורה" וביקש מהם "להפסיק עם הגימיקים במליאה, להרגיע עם הצרחות".

צפו בוידאו מהרגעים אחרי הזעם במליאת הכנסת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר