"חצופה, תעיפי הידיים שלך"

חברת הכנסת צרחה, הסדרנית יצאה החוצה והחלה לבכות

סדרנית שנשלחה להוציא אותה מדיון בוועדת הכספים זכתה למטר הערות מעליבות מח"כ אורלי לוי: "תתנהגי בצורה מכבדת. חצופה!" • דקות אחרי הסאגה החלה לבכות (בכנסת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
לוי צועקת על הסדרנית (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

אירוע חריג התרחש הערב (חמישי) במהלך דיון בוועדת הכספים של הכנסת. סדרנית שנשלחה להוציא מהדיון, בהוראת יו"ר הוועדה, את חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, זכתה לפרץ של הערות לא קלות מצידה.

"תעיפי את הידיים שלך ממני. חצופה. אני מעדיפה שהיא תיגע בי את אל תגעי בי", אמרה לוי לסדרנית, לפני שיצאה מהדיון.

לפי דיווח של העיתונאי יאיר קוזין, הסדרנית, העונה לשם מרינה, יצאה החוצה והחלה לבכות.

יו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי הגיב לתקרית: ״האלימות המילולית שנוקטים בהם חברים באופוזיציה חצתה את כל הגבולות. אני מגנה את ההתנהגות החצופה, הפוגענית והמזלזלת של חברת הכנסת אבוקסיס כלפי סדרנית בכנסת שבסך הכל עשתה את עבודתה נאמנה. עובדי הכנסת לא יהיו שק החבטות של חברי כנסת שאיבדו כל רסן"

לוי הוסיף: "נפגשתי עם סדרנית הכנסת מרינה מץ אותה אני מכיר במשך שנים רבות במשכן, שאלתי לשלומה והתנצלתי בשם חברי הכנסת על העלבונות שנאלצה לספוג. אני בוש ונכלם וקורא פעם נוספת לח״כ יריב לוין לאפשר את הקמתה של ועדת האתיקה. כל דקה שעוברת ללא ועדת אתיקה מתפקדת רק מדרדרת את הבית הזה לתהומות עמוקים יותר״.

בראיון, שעה מאוחר יותר, לתאגיד השידור הציבורי, סידרה אבקסיס להתנצל והסבירה את מעשיה. "עובדי הכנסת נכנסו לסחרור מערכות", אמרה לתכנית 'חדשות הלילה'. "מצפים מהם לנהוג בנו בצורה קשה. הם רואים את ההתנהגות של הממשלה אל האופוזיציה כאל עבריינים".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר