במסע • תיעוד

הרבי מסאדיגורה ביקר אצל אדמו"רי ארה"ב

האדמו"ר מסאדיגורה השוהה בימים אלו בביקור בארה"ב נועד, עם גדולי האדמו"רים בארה"ב, שתה 'לחיים' והעניק להם את הספר החדש 'עטרת ישראל' - של שיחות אביו • צפו (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |

האדמו"ר מסאדיגורה השוהה בביקור בארה"ב נועד עם כמה מאדמור"י ארה"ב, בהם עם זקן אדמור"י ארה"ב הרבי מרחמסטריווקא, והאדמורי"ם מבאבוב, סקווירא, קלויזנבורג וקאפיטשניץ.

הרבי העניק לאדמורי"ם עמם נפגש את הספר החדש 'עטרת ישראל', ובו שיחות קדשו של אביו הרבי זצ"ל, כאשר במהלך שיח הצדיקים עלו דרכי כתיבת הספר וסגנון דברי התורה שהרבי זצ"ל היה נוהג לומר בטישים.

בפגישת הרבי עם האדמו"ר מבאבוב נועדו האדמורי"ם לשיחה ממושכת של כחצי שעה, לאחריה נסגרו ביחידות לזמן ממושך, ובסיום הביקור ביקש הרבי מבאבוב ללוות את האדמו"ר מסאדיגורה לרכבו, צעד של כבוד אשר לדברי החסידים שמור לגדולי האדמו"רים, למרות בקשתו של האדמו"ר מסאדיגורה שיחדל מכך.

משם המשיך הרבי לביקור אצל האדמו"ר מקאפיטשניץ המיוחס כבן אחר בן לשושלת הקודש, שם דנו האדמורי"ם במנהגי רוז'ין והאריכו בהיסטוריה שעומדת מאחורי הספר 'עטרת ישראל' שאותו העניק הרבי מסאדיגורה כתשורה של כבוד.

בשעות הערב נסע האדמו"ר מסאדיגורה לשיכון סקווירא, שם נערכה פגישה ממושכת עם האדמו"ר מסקווירא, במהלכה המתינו מאות חסידים בחוץ וביקשו להתברך מפי הרבי, ולאחר מכן המשיך הרבי לביקור אצל זקן אדמור"י ארה"ב, האדמו"ר מרחמסטריווקא לשיחה של כ-20 דקות במהלכה העלה הרבי מרחמסטריווקא זכרונות מהרבי מהוסיאטין זצ"ל, תוך שהוא אף התעניין על דרכו של הרבי מסאדיגורה בהנהגת החסידות ובעבודת השי"ת.

בהמשך נפגש האדמו"ר מסאדיגורה, גם עם האדמו"ר מקלויזנבורג לשיחה תורנית ארוכה שנמשכה כשעה, לקראת השבת הגדולה שנערכה בארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר