עוברת בין מפלגות?

סילמן: "הציעו לי להצטרף ל'ליכוד'", שהגיבו; "נתנגד בכל הכוח"

יו"ר הקואליציה חגגה את העברת תקציב המדינה, ובריאיונות טענה שנתניהו ניסה להניא אותה מממשלת בנט-לפיד בעבור חבירה לממשלה בראשותו. ח"כ יואב קיש בתגובה: "מעדיף לשבת באופוזיציה ארבע שנים" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
עידית סילמן (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן מימינה, האכילה כובעים רבים באישור תקציב המדינה לשנים 2021 ו-2022. במבחן האמיתי של הקואליציה המורכבת בתולדות ישראל, סילמן, שלא כיהנה כחברת בכנסת מתפקדת קודם לכן, הצליחה להעבירו ללא בעיות, עם איחוד כל השורות.

הערב (מוצ"ש), בריאיונות שלאחר מרתון ההצבעות, טענה סילמן בריאיון ב'חדשות 12' כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ניסה להעביר אותה לשורותיו, כדי להפיל את ממשלת בנט-לפיד: "קיבלתי שתי הצעות מהליכוד לעבור אליהם", אמרה.

חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד, שהיה שותף במשא ומתנים מטעם הליכוד, כמו מול רע"מ, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מתחייב בזאת להתנגד בכל כוחי למי שיגיע עם הרעיון ההזוי לצרף את סילמן לליכוד. מעדיף לשבת באופוזיציה כל הכהונה ולא להכניס אנשים חסרי עקרונות לליכוד".

בנוסף, סילמן נקשרה לאחרונה עם יש עתיד, לאחר שדווח כי היא מנהלת מגעים מול יו"ר המפלגה, יאיר לפיד, על חבירה - אך בריאיונות הדיווח הוכחש: "לא הייתי בדיבור איתם", טענה.

סילמן סיפרה כי חוותה אלימות מטעם מתנגדים לממשלה: "מהרגע שהחלטנו להיכנס לממשלה ועד העברת התקציב קיבלתי איומים על חיי. לפני שבועיים תפס אותי אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב. הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר