סערה ציבורית

ח"כ עידית סילמן 'חשפה' שהותקפה בתחנת דלק; האמנם?

ח"כ עידית סילמן מ'ימינה' טענה כי 'הותקפה פיזית' לפני כשבועיים בתחנת דלק במודיעין; אלא שלא התלוננה למשטרה ולקצין הכנסת, וכעת, היא מסרבת לחשוף פרטים שסייעו באיתור התוקף (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
עידית סילמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ח"כ עידית סילמן, יו"ר הקואליציה, טענה אמש (מוצאי שבת) בריאיון לתוכנית 'פגוש את העיתונות' ב'חדשות 12' כי הותקפה פיזית לפני כשבועיים בתחנת דלק בעיר מודיעין.

"לפני שבועיים היה לי מקרה, תפס אותי בן אדם, אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין, פשוט הטיח אותי לרכב, פיזית, זה משהו שבחיים לא קרה לפני כן. לא היו שם אנשים, הוא התקרב לרכב והטיח אותי אל הרכב", טענה ח"כ סילמן.

הבוקר סירבה ח"כ סילמן לספר פרטים נוספים על אירוע התקיפה, אך הבהירה כי קצין הכנסת קיבל תלונה על האירוע החמור. אלא שמבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי בלשכת קצין הכנסת לא התקבלה תלונה על אירוע התקיפה.

מדובר באירוע חריג בו נבחר ציבור טוען שהותקף אך לא הגיש תלונה רשמית במשטרה או בלשכת קצין הכנסת. כמו כן, עד כה מסרבת ח"כ סילמן לענות על השאלה מתי בדיוק התרחשה התקיפה ובאיזו תחנת דלק. יצוין כי כל תחנות הלק בישראל מרושתות במצלמות, כך שאפשר בתוך זמן קצר לחשוף את זהות התוקף, אם כן התרחשה תקיפה שכזו.

חברי הכנסת משה ארבל ומיכלא מלכיאלי מש"ס פנו לגורמי אכיפת החוק בבקשה לחקור את האירוע החמור של תקיפת פיזית של נבחר ציבור.

ח"כ ארבל כתב למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי: "חברת הכנסת סיפרה שאדם זר הטיח אותה לרכב בשעה שתדלקה את רכבה. לטענתה לא היו אנשים מסביבה שהיו עדים לאירוע. מדובר בטענה חמורה ביותר שדורשת חקירה זריזה ומיצוי ההליכים מול העבריין. חיוני לשמור על שלומם של נבחרי הציבור כולם ולא ייתכן שחבר כנסת ירגיש מאוים, וודאי שלא ייפגע פיזית, בשל עמדות שהביע או מעשים שביצע במסגרת תפקידו הציבורי.

"אני מופתע ומצטער שלא נודע לציבור על המקרה קרוב יותר למועד ביצועו ועל כך שעד היום, למיטב ידיעתי, חקירת המקרה לא הושלמה ע"י גורמי החקירה עליהם אתם אמונים. אין לי ספק שבדיקת המקרה מול חברת הכנסת הייתה מגלה היכן התבצעה התקיפה ואת מועדה, הייתה מאפשרת לגבות עדויות מהעובדים במקום ולהוציא את סרטוני האבטחה ולזהות את העבריין".

ח"כ מיכאל מלכיאלי שיגר מכתב לשר לביטחון פנים: "אמש, במהלך ראיון שיגרתי נחשפנו לאירוע חמור מאין כמותו, אשר אנו כנבחרי ציבור אסור לנו לעבור עליו בשתיקה.

"כמדינה חפצת חיים אסור לנו להשלים עם אירוע של תקיפה פיזית של נבחרת ציבור, מאחר ותחנות הדלק מצולמות הנני דורש מכם לפעול באופן אקטיבי לעלות על עקבותיו של התוקף האלמוני, ולמצות איתו את כל חומרת הדין. היום זה היא, מחר זה אנחנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר