ליד בית שמש

כך חולץ כלב מבור של שבעה מטרים • צפו

כלב שנפל לבור צר בעומק של שבעה מטרים במושב מחסיה, חולץ על ידי מתנדבים ולוחמי האש שהוזעקו למקום • החילוץ נעשה באמצעות שנכרך סביב הכלב • צפו בתיעוד (אקטואלי)

חילוץ הכלב במושב מחסיה (צילום: דוברות ידידים)

בשעות אחר הצהריים-ערב (ראשון), נפל כלב לבור צר בעומק של 7 מטר - במושב מחסיה ליד בית שמש, כונני ידידים בשיתוף פעולה עם כב"ה חילצו אותו בשלום .

ארי אפל, אביעד טורם, יוחאי אטיאס ואלחנן אלגיאר, כונני סניף בית שמש, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. לאחר מאמץ רב תוך שיתוף פעולה עם כוחות כיבוי האש, חילצו המתנדבים את הכלב בשלום, וידאו כי הוא בריא ושלם והשיבו אותו לבעליו.

טורם מספר: "מיד עם קבלת הקריאה הגעתי למקום יחד עם ארי. ראינו את הכלב בתחתית בור עמוק וצר מאד. פתח הבור היה ממש קטן, הבאנו ג'ק והרחבנו אותו בכדי שיהיה ניתן לנסות ולחלצו. במהלך נסיונות החילוץ, חברו אלינו כוחות כב"ה והחליטו שהדרך הנכונה ביותר לחלץ את הכלב זה ע"י חבל".

"בעבודת צוות מאומצת הצלחנו לכרוך סביבו את החבל, להעלות אותו בזהירות רבה ולחלצו בשלום, לשמחתו הגדולה של בעליו. מבירור המקרה עולה, כי הכלב שהה בבור מספר שעות. הוא טייל בסמוך לביתו ונפל לבור. במקום עבר בן משפחה, שמע את היבבות והזעיק אותנו מיד. משמח מאד שהצלחנו לחלץ אותו כשהוא בריא ושלם", סיפר המתנדב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר