אחרי 20 חודשים

שינוי מדיניות קורונה: זה מה שצריך להציג בכניסה לארצות הברית

החל מהיום, אחרי כמעט 20 חודשים עם גבולות סגורים, תיירים מכל העולם יוכלו להגיע לארה"ב • הדרישות: תעודת מתחסן וביצוע בדיקת קורונה לפני הכניסה. ומי פטור? (תיירות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פסל החירות בכניסה לארצות הברית (צילום: shutterstock)

אחרי 20 חודשים של הגבלות נוקשות על תיירים בכניסה, בשל נגיף הקורונה, ארצות הברית פותחת החל מהיום (שני) את שעריה לנוסעים מכל העולם, בכפוף לכמה דרישות, בהם הצגת תעודת קבלת שתי מנות של חיסון ומדיניות של בידודים.

בעוד עד עתה הייתה הכניסה לארצות הברית סגורה כליל לפני תיירים ממספר בלתי מבוטל של מדינות, החל מהיום, ה-8 לנובמבר, ידרשו תיירים המעוניינים להיכנס לארצות הברית להציג עוד לפני עלייה למטוס תעודה שתוכיח כי הנוסע התחסן בשתי מנות חיסון לפחות ושעברו שבועיים מאז קבלת המנה השנייה.

החיסונים לצורך זה, שבהם מכירה ארצות הברית, הינם החיסונים של חברות פייזר ומודרנה, שבהם חיסנו בישראל, אסטרהזניקה וג'ונסון אנד ג'ונסון - שאושרו בידי ה-FDA ורשומים בארגון הבריאות העולמי.

מלבד תעודת מתחסן, ארצות הברית דורשת, כמו בכניסה לישראל, ביצוע בדיקת קורונה שלילית שבוצעה עד 72 שעות קודם הכניסה לארצות הברית. בבדיקה זו מחויבים אף אזרחי ארצות הברית. מי שלא מחוסן, אף אם כניסתו מותרת בשל היותו אזרח, יצטרך לבצע בדיקה נוספת עד 24 שעות מרגע כניסתו לארצות הברית.

בחברות התעופה השונות דיווחו, עם ההודעה על המדיניות החדשה של ארה"ב, על זינוק במספר מזמיני כרטיסי הטיסה למדינה. לדבריהם מדובר בשיא גדול שמשחרר הצטברות ארוכת חודשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר