תשנה הכל?

משרד הבריאות בוחן את התרופה החדשה של פייזר לנגיף

משרד הבריאות כבר פנה אמש, לחברת התרופות "פייזר", בבקשה לקבל מידע על התרופה החדשה לקורונה לבחינת רכישתה עבור חולים בישראל. עשרות מדינות בתור לרכישתה של התרופה (קורונה)

(צילום: שאטרסטוק)

משרד הבריאות כבר פנה אמש (ראשון), לחברת התרופות "פייזר", בבקשה לקבל מידע על התרופה החדשה לקורונה לבחינת רכישתה עבור חולים בישראל.

על פי הפרסום ב'כאן', הדרג המקצועי באגף הרוקחות במשרד פנה לחברת התרופות בבקשה לקבל כל חומר אפשרי על התרופה החדשה שפיתחה החברה שלטענתה מסייעת באורח משמעותי מאד לחולים בנגיף.

ההערכות הן שהתרופה החדשה היא רק תוספת משמעותית למאבק בנגיף במקרה של תחלואה למניעת תחלואה קשה או תמותה, אך לבינתיים אינה מייתרת את הצורך בחיסון.

ישנו חשש גם כי דיבורים הבאת התרופה שעדיין לא אושרה סופית יביאו לירידה בכמות המתחסנים החדשים. לבינתיים ההערכות הן כי מדובר יהיה בתרופה יקרה ומדינות רבות כבר ממתינות לרכישתה.

כזכור, ביום שישי האחרון הודיעה חברת פייזר כי הכדור הניסיוני שפיתחה לטיפול בתסמיני הנגיף, נמצא יעיל ב-89% במניעת הידרדרות המחלה אצל קבוצות בסיכון גבוה. הניסוי היה מוצלח כל כך שבמהלכו הוחלט לתת את הכדור הניסיוני גם לקבוצת הפלצבו כדי להציל את חייהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר