סגירת מעגל

8 שנים אחרי אסון ההדברה: אברהם פריד חגג בבר מצווה של משפחת גרוס

לפני שמונה שנים, בעודם מאושפזים במצב קשה לאחר אסון ההדברה בו נהרגו שתי אחיותיהם - הבטיח אברהם פריד לחגוג עם בני משפחת גרוס בבר מצווה; השבוע - הוא קיים (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אברהם פריד בבר מצווה (צילום: באדיבות המצלם)

סגירת מעגל מרגשת: רפאל יצחק אייזיק גרוס, שנפצע קשה ב'אסון ההדברה' לפני כ-8 שנים, חגג במוצאי שבת האחרון בר מצווה מרגשת במיוחד.

אורח מיוחד שהגיע לשיר ולשמח את חתן בר המצווה, היה גדול הזמר היהודי אברהם פריד, שבזמן האסון הגיע לשמח את בני המשפחה שהיו מאושפזים במצב קשה בבית החולים, ושם התחייב שיגיע לשמח את הנער כשיגיע לגיל מצוות.

"התרגשנו מאוד שאברהם פריד זכר אותנו ועמד בהבטחה שלו לשמח את החתן", אומרים בני משפחת גרוס בשיחה עם 'כיכר השבת', "שנה שעברה חגגנו בר מצווה לבן מיכאל שלמה, בגלל מגבלות הקורונה פריד לא יכל להגיע לאירוע ושלח לנו סרטון ברכה, השנה הוא הטריח עצמו והגיע לשמח אותנו".

לאחר האסון הנורא שטלטל את הציבור החרדי, נולדו למשפחת גרוס עוד 3 ילדים - בן ושתי בנות.

כזכור, בחודש ינואר בשנת 2014, בוצעה הדברה בדירת המגורים של משפחת גרוס בירושלים. המדביר יוסי ברקן החליט לעשות שימוש בחומר הדברה חקלאי שרעילותו גבוהה. החומר גרם למותן של שתי בנות המשפחה - יעל בת השנתיים ואביגיל בת הארבע והביא לאשפוז ארוך של שני הילדים של משפחת גרוס - רפאל יצחק אייזיק ומיכאל שלמה שניזוקו בשריר הלב וניצלו בחסדי שמיים מרובים. המדביר נשפט ל-3 שנים בכלא ושוחרר בחודש מרץ בשנת 2019.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר