"אין ראיה רחבה"

כלפון טוען: "נתניהו אמר לי בפגישה; לציונות הדתית יש לב גדול אבל מוח קטן"

ראש האופוזיציה נתניהו, זימן אליו לשיחה את אחד מחברי הכנסת של 'ימינה', בניסיון לשכנע אותו להתנגד לתקציב. במהלך הפגישה, נתניהו הבהיר מה הוא חושב על הסרוגים (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יום טוב כלפון (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

במסגרת המאמצים שעשה נתניהו למנוע את העברת התקציב,, הוא זימן אליו לפגישה את הח"כ הנורבגי מ'ימינה', יום טוב כלפון, בניסיון לשכנע אותו שימרוד בקואליציה.

על פי הדיווח הבוקר (שלישי) של עמיחי אתאלי ב'ידיעות', נתניהו ניסה לשכנע את כלפון במשך שעה ארוכה, כי הוא שותף לממשלת שמאל על מלא.

כלפון, לא השתכנע והעביר לנתניהו את "דף המסרים" של ימינה, לפיו, ממשלת בנט-לפיד הנוכחית, לא ביצעה עדיין כל פעולה שאפשר להגיד עליה, שהיא מימוש המדיניות של השמאל.

נתניהו התעקש שהממשלה היא שמאל, ואמר לכלפון, שבני הציונות הדתית, לוקים בהבנת התמונה הרחבה, ולא מבינים את הלחצים שהופעלו עליו כאשר היה ראש ממשלה.

"אני אגיד משפט ואל תיעלב", אמר נתניהו לכלפון, כך על פי הדיווח: "לציונות הדתית יש לב גדול, ויחד עם זאת יש לה מוח קטן", כלפון זעם על המשפט הזה והפגישה בין השניים הסתיימה ללא התוצאות שנתניהו רצה.

בריאיון עבר אמר כלפון בריאיון לרדיו ללא הפסקה: "אני לא נופל בפח של התעמולה. הציעו לי להיות 2 קדנציות בליכוד, הציעו לי להיות שר, אבל נשארתי עם בנט. למה? כי עם ישראל חשוב לי".

חבר הכנסת שכאמור נכנס בחסות החוק הנורבגי לכנסת, התראיין אמש לערוץ 20 ובחר לתקוף את ציבור הימין ואמר: "יש הנדסת תודעה מפלגתי זוכה ליחס שלהסתה – כמו שהיה בתקופת אוסלו ורצח רבין. אנשי ימינה מותקפים, בגלל ההסתה", אמר כלפון כשהוא מאמץ את הרטוריקה הישנה של השמאל והוסיף: "אתם מחממים את הציבור עלינו, אפילו בתקופת אוסלו, בתקופת רבין, לא הייתה תעמולה שאתם העברתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר