המאבק ב"וועדת הרבנים"

השר יועז הנדל בריאיון: "תם הכאוס בשוק הסלולר החרדי"

שר התקשורת יועז הנדל מצהיר בריאיון ל'כיכר השבת' כי לוקח את נושא שוק הסלולר הכשר כפרויקט לעשות בו סדר; מבהיר שלא תהיה אוטונומיה לאף אחד - אך מבטיח לשמוע את כל הטענות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: ליאור מזרחי)

שר התקשורת, יועז הנדל, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למאבק שלו נגד ועדת הרבנים לענייני תקשורת והמאבק האלים סביב חנויות סלולר בערים החרדיות. הריאיון המלא, בו הוא מדבר גם על יציבות הממשלה והחרמת החרדים, בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

לדבריו: "אני לוקח כפרויקט לעשות סדר, אני לא מוכן שיהיו אזורים שבהם לא נוגעים. ראיתי את זה כבר בפעם הקודמת, היו טלפונים שנחסמו שלא בצדק. אני מבין למה אתה חוסם תוכן לא ראוי, אבל אני לא מבין למה אתה חוסם (חנות. י"כ) פיצה שהיא מתחרה איתך, נחשפתי להרבה מאוד חסימות שהן לא מן העניין".

"עלו סימני שאלה", אומר השר הנדל בהתייחס לוועדת הרבנים, "יש לי חוות דעת ויש לי תלונות של אנשים שאני מכיר אישית, לא איזו חברה עסקית - ובטח לא רפורמים, וכל מיני טענות שאני שומע".

באשר לאפשרות של ניוד מספרים כשרים למכשירים לא כשרים, אומר הנדל: "את ההחלטות והטיעונים נשמע בשימוע, אנחנו מגיעים פתוחים. התפקיד שלנו הוא להסדיר את השוק, לייצר תחרות וחופש לכולם. לא אמנע אפילו מאדם אחד שיהיה לו טלפון כשר, אני מבין את הצורך".

אבל אתה הורס את תעודת ההכשר במגזר...

"אני מבין שכשאין סדר וכשיש כאוס, צומחות תופעות לא בריאות. אמרתי מזמן, איפה שלא מסדירים, מי שחושב שהוא יצור איזו אוטונומיה ולא יסדיר ויתעלם וכל הזמן ילחץ, הוא טועה. אני לא עובד כך".

"תם עידן הכאוס", מכריז שר התקשורת, "אנחנו הולכים להסדיר. אנחנו נשמע הכל, יכול להיות שהטענות יהיו חכמות. זה ישפיע על הכל. חוסר הסדר נובע משם. ברגע שאתה מחליט למישהו מונופול על הכל, אז יש לו מונופול על הכל".

הנדל התייחס לתגובות שהוא מקבל מהרחוב החרדי: "לא קיבלתי אפילו תגובה אחת שלילית, רק תגובות טובות. לא נעים לי להגיד לך ממי, כולל פוליטיקאים, כולל עיתונאים, רק תגובות טובות. וזה רק מתוך הפרסום מבלי שאמרתי דבר על ההחלטה הסופית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר