לפיד, בנט ומיקי לוי

ח"כ דודי אמסלם בריאיון סוער באולפן • צפו

תקציב המדינה שאושר; המתקפות החריפות על נפתלי בנט, יאיר לפיד ומיקי וי; הדורסנות של הקואליציה; והמאבק על דת ומדינה • ח"כ דודי אמסלם בריאיון סוער לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

שר התקשורת לשעבר, ח"כ דודי אמסלם (הליכוד), התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את הנהגת הממשלה הנוכחית, התחייב לנהוג כמותם בממשלות הימין ולדרוס את השמאל, טען שראש הממשלה בנט הוא מומר שהורס את עם ישראל, והתייחס למאבק של שר התקשורת, יועז הנדל, בוועדת הרבנים לענייני תקשורת. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

במהלך דבריו תקף ח"כ אמסלם את שר החוץ יאיר לפיד: "לפיד תקף אותנו כל שבוע, הייתי שומע את החלול הזה עולה, הוא חלול. בן אדם שיש לו בקושי 12 שנות לימוד, בן אדם שלא שירת בצה"ל, תפתח אותו - כולו קלקר. חצוף האיש הזה, שלא יטיף לנו מוסר. הוא צבוע. תראה מה עשו בחמש שננים האחרונות, מה עשו בבלפור, אין יום שהוא לא קיללו אותנו, הוא לי קרא כלב".

אמסלם התייחס לעימות שלו עם יו"ר הכנסת מיקי לוי: "היום אין כנסת, מיקי לוי הרס את הכנסת, הוא סמרטוט רצפה של לפיד, הוא שפוט של לפיד, אין לו שום מעמד".

ח"כ דודי אמסלם בריאיון לישי כהן

באשר לביקורת המופנית לסגנון שלו, אומר אמסלם: "לנו לא יטיפו לא מוסר ולא יושר. להיפך, השמאל הם האנשים הכי אכזריים, הכי שקרנים והכי בריונים. ולטעמי אנחנו צריכים לאמץ את זה ולדרוס אותם, הם לא ידברו, הם ירוצו לבג"צ, לא ניתן להם ועדות. נתחיל לשלוט".

ח"כ אמסלם התייחס ליועץ המשפטי לממשלה ואמר: "היועץ המשפטי, מר מנדלבלוף יודע שברגע שהממשלה הזו נופלת הוא לא יהיה בשום תפקיד ציבורי במדינת ישראל. זה האדם שהפיל ממשלה, הוא בעצם עשה היכה שלטונית במו ידיו".

על הקמת הממשלה החדשה, אומר אמסלם: "יש פה אירוע שקשור לכך שמדינת ישראל הולכת לאבדון, חיסול המדינה. ככה אני רואה את זה. נכנסו למצב הכי מסוכן מאז קום המדינה, מאז חרבן בית שני".

בהמשך דבריו התייחס הח"כ הבכיר מהליכוד לראש הממשלה, נפתלי בנט: "המומר הוא האדם הכי מסוכן, הוא מומר, הוא היה כאן ועבר לצד השני. הם נלחמים בכל מורשת ישראל. לבנט אין מקום לחזור לציבוריות הישראלית. מה שהוא עושה עכשיו הוא הורס את עם ישראל מבפנים".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר