ההסתה נגד חרדים - נמשכת

אייכלר: "עבור ליברמן החרדים הם איום"

נציג בעלזא באגודת ישראל תקף את ח"כ יוליה מלינובסקי, בעקבות דבריה כי "החרדים מעוניינים במשטר טאליבן": "צריכים לגדוע את הסכנה שבדבריה כבר באיבה" (פוליטי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

דברי ח"כ יוליה מלינובסקי היום (רביעי) במליאת הכנסת, לפיהם "החרדים מעוניינים להקים במדינת ישראל משטר טאליבן", הציתו זעם רב בקרב חברי הכנסת החרדים, לאחר מפגן הסתה נוסף מבית היוצר של אביגדור ליברמן ושליחיו.

כמה שעות אחר כך, במליאת הכנסת, עלה להגיב גם ח"כ ישראל אייכלר, שתקף את יו"ר הוועדה לשירותי דת יהודיים: "ההסתה נגד היהודים שקדמה למלחמת העולם השנייה היא זו שהכינה דעת קהל שהיהודים הם סכנה קיומית. כך הרוצחים עשו ביהודים מה שרצו - והעולם שתק. את השקט הזה מול ההסתה, לא ניתן פה בארץ ישראל. לא ישוו אותנו בארצנו לטליבאן!", קרא.

"כאשר אזרח ישראלי שומע שרוצים להפוך את ישראל לאפגניסטן, מקום שממנו יצאו מפוצצי מגדלי התאומים, וכן רוצחי דעא"ש שטבחו רבבות אנשים חפים מפשע, הוא חש מאוים ורוצה להגן על עצמו. זה המשך להסתה האנטישמית של ישראל ביתנו לאורך השנים, כולל ההכרזה של 'ממשלה בלי חרדים' שהיא קריאה אנטישמית ברורה. המסר שעובר לאזרח הוא שיש פה בעיה קיומית - החרדים", הסביר נציג בעלזא באגודת ישראל.

"זו סכנה, ואנחנו צריכים להדוף אותה בעודה באיבה. צריכים לשלול את הלגיטימיות של ההסתה בפוליטיקה, בתקשורת, וברשתות החברתיות", סיכם אייכלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר