‏עדות חדשה

"אחד החשודים בפרשות הרצח וההיעלמות - אדם אלים"

ברקע פרשת 'ניקיון כפיים', בה החשודים קושרים עצמם לאירועים, 'כיכר' מביא עדות שמספרת: "אחד החשודים בפרשה היה אדם אלים שהכה אנשים ביערות והתערב בכל סכסוך. חששו ממנו" (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרשת 'ניקיון כפיים' נמשכת, ובמשטרה מחברים את פאזל התמונה הגדולה, כאשר החשודים בביצוע מעשי ההיעלמות והרצח של ניסים שטרית ואבי אדרי ז"ל קושרים עצמם לאירועים.

אחד החשודים המרכזיים בתיק הרצח הוא אדם שבמשטרה מניחים שהיה בשעת רצח הנער ניסים שטרית, שכרגע עדיין מוגדר כ'נעדר'. במסגרת החקירה הוא עצור כבר כמה ימים, ואתמול (רביעי) הוארך מעצרו פעם נוספת.

לידי 'כיכר השבת' הגיעה עדות ששופכת אור על התנהגות החשוד, הרבה לפני שהמשטרה הניחה עליו את ידיה. "לפני למעלה מ-20 שנה הוא היה אחד מהאנשים החזקים ב'משמרת הצניעות', וכבר אז היה מדובר באדם אלים", מספר אדם שהיה מעורה בפרטים. "הוא הכה יותר מאחד או שניים, ובלי לבדוק. הוא קודם היה מרביץ - ואז בודק מה קרה. הוא היה מתערב בכל סכסוך, גם בסכסוך שכנים. אנשים היו חוששים ממנו".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחת מהעדויות שהגיעו ל'כיכר השבת' מספרות על התנהלות שגרתית של הכאת צעירים ביערות, ובפרט של אחד החשודים המרכזיים: "במהלך שנת 99' אותו חשוד (שכאמור, עצור בימים אלו ושמו אסור בפרסום; ח"ג) לקח עם שלושה אנשים נוספים בחור צעיר, תושב שכונת בית ישראל, ליער באזור ירושלים כי לטענתם אותו צעיר בחר בדרך חיים שלא התאימה למשמרת הצניעות דאז. כשהם הגיעו ליער השלושה היכו את הנער במשך כמה דקות ונמלטו, עד שהחשוד חזר מהיער ברגל כשהוא פצוע ונזקק לטיפול רפואי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר