היסטוריה ואקטואליה

שליח חב"ד תקע בשופר וגירש את השדים

סיפר שליח חב"ד למחבר ספר 'סיפורים מבית חב"ד', שהיה לו סיפור עם בעל ווילה ענקית שביקש ממנו לבוא עם שופר ולתקוע כדי לגרש שדים; ועם מה השליח יצא משם? (היסטורי)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פרק ז': מעשה מבהיל על שליח חב"ד שגירש שדים. לענ"ד הסיפור כה מבהיל שאילולא שנכתב אסור לאומרו.

המעשה הובא בספר 'סיפורים מבית חב"ד'. הרב יעקב שמולביץ, בית שאן.

סיפר שליח חב"ד למחבר ספר 'סיפורים מבית חב"ד', שהיה לו סיפור "בדידו הוה עובדא" על בעל ווילה ענקית ששאל את השליח, האם הוא מוכן להגיע אליו לבית מצויד בשופר כדי לגרש את השדים שמסתובבים אצלו בבית?.

השליח הנדהם התלבט האם להודות לבעל הווילה שהוא לא יודע איך מגרשים שדים, אלא שתוך כדי הדברים העשיר אומר לו: "אל תתלבט, רק תבוא עם השופר ואני יראה לך איפה לתקוע, העיקר שתגרש את השדים מהבית".

שליח חב"ד עלום השם (בספר לא נכתב שמו) הגיע לבית העשיר מצויד בשופר שם תקע במגוון מקומות, כגון מתחת למדרגות, וליד החלון, כאן וכאן, כפי שמתואר בחינניות רבה בספר 'סיפורים מבית חב"ד'.

סופו של המעשה הנפלא, שידידו של השליח הנ"ל שאל אותו האם השדים הלכו? והשיב לו בהאי לישנא: "זאת אני לא יודע, אבל מה שכן, אני יצאתי מהבית עם תרומה לבית חב"ד צ'ק עם 6 ספרות"...

מסיים מחבר ספר 'סיפורים מבית חב"ד': "מי יודע, אולי בזכות המצווה, נעלמו השדים".

מתוך ספר 'סיפורים מבית חב"ד' (אוצר החכמה)
  • לתגובות, הערות, הארות, וכן לשליחת חומרים, מסמכים, ורעיונות למאמרים העוסקים בתחום היסטוריה יהודית, נא לפנות לכתובת אימייל: sisraerl@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר